Citronic standaard voor cdj-1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RAS    posted on 30-01-2008 10:02
Binnenkort koop ik een cdj-1000 erbij en heb dan een nog groter ruimtegebrek om m'n 4 cd-spelers op te stellen (zie booth). Ik ben dus gaan kijken naar brackets, zoals die door pioneer worden aangeboden voor cdj-1000's. Deze zijn echter nogal prijzig. 129,- EUR voor de standaard en nog eens 50,- EUR voor het plateau. Dat is me toch wel iets te veel van het goede.

Ik kwam ook deze tegen: Citronic Ultima DJ Platform (69,- EUR)

Citronic Ultima DJ Platform

Statief voor OEM CD-Spelers (of laptops)

Ruimtebesparend universeel platform voor bovenlader CD-spelers. Eveneens geschikt voor laptops, effectapparatuur of willekeurige andere apparatuur tot 10kg. Vervaardigd uit robuust gezandstraald staal, Built to Last! Het platform is voorzien van een dubbele klem om te zorgen dat hij na het bevestigen geen kant meer op kan. De steun heeft drie scharniergewrichten voorzien van Nylon versteviging, hiermee is hij in praktisch elke positie te bewegen en blijft hij betrouwbaar stevig.

• Zwarte gezandstraalde stalen constructie
  • Volledig aan te passen in hoogte, positie in kanteling
  • Geschikt voor bovenlader CD-spelers, laptops en effectapparatuur (binnen de beperkingen van het plateau uiteraard)
  • Instelbare gespannen scharniergewrichten
  • Inclusief 2 klemmen op de arm om de kabel te geleiden
  • Ruimtebesparend design
  • Dubbele montageklem ter voorkoming van beweging
  • Eveneens geschikt voor montage van TFT-monitoren (VESA 75)

Hoogte: 260mm
Afmetingen zitting: 278 x 370mm
Gewicht: 4kg

Ik vraag me af of er op dit forum mensen aanwezig zijn die dit ding in gebruik hebben, en dan metname in combinatie met een cdj-1000. Ik weet dat het platform iets te klein is voor een cdj-1000 (Afmetingen, BxHxD: 320x105x370mm), maar misschien heb je daar wat op gevonden. Wat zijn je ervaringen met dit ding?

Daarnaast sta ik ook open voor andere goedkopere (maar wel degelijke) oplossingen!
User edit by RAS on 30-01-2008 @ 10:09:28 (1%)

What do you think about Citronic standaard voor cdj-1000 ??

Vote :   

Ziax    posted on 30-01-2008 12:02
Misschien moet je gewoon in een of andere grote elektrozaak kijken naar statiefjes voor kleine tv's ofzo. Ik ken iemand die dat heeft en het werkt prima Happy, laughing
MaD    posted on 30-01-2008 12:06
Als het niet past kun je er altijd een plankje op monteren waardoor je CDJ1000 wel blijft staan. Plankje ewl even mooi zwart verven voor de afwerking Cry
noadja.com /// aboveall.nl
skyline643    posted on 30-01-2008 12:11
Voor dit statief is er een andere plaat beschikbaar zodat er wel een CDJ-1000 op past Winking my eye
NickB    posted on 01-02-2008 12:37
Jongens, wel eens van Zomo gehoord! GEWELDIGE stands! Heb ze helaas niet voor de CDJ1000 Unhappy heb ze zelf voor de CDJ800 van Zomo aangeschaft. Maar zag dat ze ook leverbaar zijn voor de CDJ1000 hier heb je een link:

http://www.disco-events.nl/advanced_search_result.php?keywords=P-1000 Cry
Laidback    posted on 01-02-2008 12:45
koop gewoon een Ikea TV beugel. kost de helft en is even goed..
RAS    posted on 01-02-2008 14:20
Poster: NickB
Jongens, wel eens van Zomo gehoord! GEWELDIGE stands! Heb ze helaas niet voor de CDJ1000 Unhappy heb ze zelf voor de CDJ800 van Zomo aangeschaft. Maar zag dat ze ook leverbaar zijn voor de CDJ1000 hier heb je een link: censuur

Wat ben je nou krom aan het lullen? Hoezo heb je ze niet voor de cdj-1000? Je doet er een link bij naar je eigen webwinkel. Die je hier dus tegen de regels in zit te spammen.

Buiten het feit dat je hier zelf je voordeel mee wil doen bedankt voor de tip, maar ik zocht goedkopere oplossingen. Ook de andere mensen bedankt voor hun reacties. Ik zal wel laten weten/zien wat het uiteindelijk is geworden. Nieuwe tips/ervaringen zijn natuurlijk ook nog welkom!
User edit by RAS on 01-02-2008 @ 14:34:46 (60%)
Boyd    posted on 01-02-2008 14:41

die ultima platforms doen ut prima, ik heb ze zelf niet. Maar in de showroom van rjshop staan er dns3500 op en die staan gewoon goed stevig!

dietmar    posted on 01-02-2008 20:42
Poster: Laidback
koop gewoon een Ikea TV beugel. kost de helft en is even goed..

heb ook iets van in de ikea, 15euro ofzo !!!
skyline643    posted on 15-04-2008 19:33
Weet iemand de totale hoogte van dat Citronic platform (dus als je hem monteert, de hoogte van de tafel tot bovenaan het platform als je hem onder een hoek zet van pakweg 30°? Doordat mijn dj set niet tegen een muur staat lijkt dit me wel een mooie optie om mijn laptop daar op te plaatsen.

This is an old Topic

No new postings for 6.026 days.
 Post CommentThat would be 200.9 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 4 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 12.139
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.095.326