Ik had het idee om mijn kamer wat te decoreren met slipmatjes. Helaas weet ik niet precies hoeveel ze kosten in de winkel, maar ik dacht dat ik wellicht hier kon beginnen kijken wat er eventueel uit de bus zou komen.
Heb je 1 of meerdere slipmatjes waar je niets meer mee doet? Zijn ze in goede staat?
Mail me, PM me, contacteer me op MSN:
<mail>miss.salem@hotmail.com</mail>
... en hopelijk komen we tot een goede deal.
Een duidelijke foto van de desbetreffende slipmatjes is noodzakelijk!
Bedankt iedereen!
Poster: Luxx
ik heb wel pioneer slipmatten maar hoeveel wil je voor zoiets geven dan..
Poster: Nandi
10 euro per paar nieuw
Poster: MissSalem
2 slipmatjes in de winkel kosten dus 10 euro?
Poster: Illusion
Maar Nandi bedoeld hier niet de Pioneer slipmatjes. Deze zijn niet in winkels te koop.
Poster: Max-E
10 euro? das wel erg goedkoop, meestal is t al iets van 12 en dan krijg je nog verzendkosten drbij.. in winkels zelf heb ik nog nooit slipmatje voor minder dan 13/14 euro zien liggen?! iedergeval niet van de bekende (voornamelijk hardcore)platenlabels/artiesten/DJ gear merken..
Poster: tairip
Voor een 10.- krijg je ze niet, of van die kartonnen! Een fatsoenlijk slipmatb setje kost al gauw 15.-
P.s. die pioneer slipmatten heb ik nog ergens gebruikt liggen... zien er nu vrij vaag uit!
15 euro per paar dan... Valt nog al bij al mee. Goed om weten.
Misschien dat ik zaterdag bij MusicMan kan shoppen. Eens zien wat er allemaal hangt. :p
Poster: donkey
in de musicman krijg je tot 31 januarie 50 % korting op alle vinyl :o !! dus kopen maar :d
Poster: MissSalem15 euro per paar dan... Valt nog al bij al mee.
Goed om weten.
Misschien dat ik zaterdag bij MusicMan kan shoppen. Eens zien wat er allemaal hangt. :p
Poster: jannickv
hangt een muur vol...
als je er veel platen koopt krijg je er ook een setje gratis van music man ... (ik toch) of je kan ze kopen voor 9,99€ en zijn van zalige kwaliteit vind ik...
maar kwaliteit doet er niet echt toe als je ze aan je muur nageld:p
Poster: jannickv
ff tipje..
je kan er ook zelf laten maken met je naam op enzo...
Poster: MissSalem
Bedoel je waar je kan je slipmatten laten personaliseren?
Link
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.