Dateq XTC II (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 26-01-2008 10:45
Mod edit by Lead on 27-01-2008 13:13 (4%)

What do you think about Dateq XTC II ??

Vote :   

Didier_Deluxe    posted on 26-01-2008 22:04
Poster: D-wan
Op die lege plek kun je voor een meerprijs van 10 euro een ingebouwd bierviltje krijgen.

Dat Pioneer dáár niet eerder op gekomen is!
Doe mij maar eentje van Jupiler dan.
Adrien1989    posted on 27-01-2008 02:16
Poster: Lanky
ik vind de orginele xtc eigenlijk nog veel mooier dan de zogenaamde xtc II

echt zonde, de dateq xtc zag je best veel terug bij beginnende dj's, dus je zou verwachten dat ze met wat beters terug komen. net als bij films, de 1e film is meestal goed, en het vervolg echt een flop

jammer hoor

Als dit de definitieve versie is denk ik ook niet dat dit een suc6 wordt, tenzij het product een interresante prijsstelling heeft, maar aangezien het een Dateq is zal het geen koopje worden:P. Nou weten we natuurlijk niet de preciese info over deze mixer, maar ik zie zo 1, 2, 3 niets interresants wat dit product nou echt aantrekkelijk maakt. Denk dat er alleen echt afzet zal zijn bij de Dateq liefhebbers. (, maar niet bij mij, heb geen behoefte aan een uitgeklede Vibe als ik al een Vibe heb:P). En misg bij verhuurbedrijfen, omdat het zeer waarschijnlijk weer een oerdegelijk product zal zijn.

En ze doen toch echt wat fout met die kale plek. Ze hadden beter al die pots rechts van de VU's onder de VU's kunnen zetten, maar dit zal wel goedkoper produceren zijn. Heb het idee dat heel wat delen van die kast hetzelfde zijn als op een Vibe:P
Jer    posted on 27-01-2008 09:58
Poster: Adrien1989
Heb het idee dat heel wat delen van die kast hetzelfde zijn als op een Vibe:P

Volgens mij is hetgewoondezelfde kast met een paar kleine anpassingen en andere opdruk.
De oude xtc ziet er naar mij mennig ook veel beter uit!
Adrien1989    posted on 27-01-2008 10:25
Ja precies, alleen de deckplate is gewoon anders:P. Als er meer gegevens vrij komen wil ik ze ook wel ff naast elkaar houden:P. Zullen dat wel doen ivb schaalvoordelen bij de productie en heb je minder verschillende lijnen nodig.

Vind de oude XTC ook mooier, deze is gewoon kaal:P, maar vind het wel mooi dat ie zwart is. De oude XTC ziet er ook gewoon beter uit omdat hij niet om het kastje heen is ontworpen maar de kast om de rest heen is geplaatst, op deze is het gewoon andersom:P
remixer    posted on 27-01-2008 10:50
ik denk ook niet dat deze XTC II al helemaal af is, dat ding ziet er niet uit zo
Adrien1989    posted on 27-01-2008 10:52
Mocht dit niet de definitieve versie zijn, dan denk ik niet dat er in dat kale 'bierfiltje deel' nog een berg met geile functies komt of dat er een andere kast omheen komt ofzoHappy, laughing. Evt wijzigingen zullen eerder aan de binnenkant plaatsvinden.
Jer    posted on 27-01-2008 10:53
Poster: remixer
ik denk ook niet dat deze XTC II al helemaal af is, dat ding ziet er niet uit zo

Bij die radio show introduceren ze hem dus volgens mij is dit de kant en klaar versie.
Adrien1989    posted on 27-01-2008 10:55
Naja toen de Vibe werd geintroduceerd was dat ook niet niet helemaal die definieve versie. (gelukkig maar, anders had ik nu een mixer met dat lelijke grijze deel in het midden:P)
remixer    posted on 27-01-2008 10:59
Naja toen de Vibe werd geintroduceerd was dat ook niet niet helemaal die definieve versie. (gelukkig maar, anders had ik nu een mixer met dat lelijke grijze deel in het midden:P)

je kon toen op de site van dateq mee stemmen hoe de vibe qua kleur eruit moest komen te zien,dan mag ik hopen voor de XTC II dat ze dat weer doen
Adrien1989    posted on 27-01-2008 11:06
Dat heb ik toen ff gemist denk ik dan zo, maar gelukkig heeft de mensheid de goede kleur gekozen:P. Bij de XTC II zou ik stemmen voor opnieuw ontwerpen denk ik:P. De kleur van de XTC is alleen niet verkeerd. Vind toch wel dat een Dateq zwart hoord te zijnHappy, laughing
remixer    posted on 27-01-2008 11:13
 Vind toch wel dat een Dateq zwart hoord te zijnHappy, laughing

helemaal mee eens Cry
Dj_Danny    posted on 25-02-2008 10:04
Een hele slechte radioshow, met een nog slechtere presentator en/of trice. (Ik denk een kerel, als je als griet er zo iets ziet is er iets niet goed...) En daarin kondige ze ook nog eens een slecht product aan. Mijn mening: De oude XTC was mooier en beter. Dit is een heel slecht aftreksel van de VIBE. Dateq is onbewust bezig met haar eigen ondergang denk ik..
WalterRavensberg    posted on 10-03-2008 16:53
pfff, wat een negatief commentaar zeg.. zijn jullie allemaal geil van al die zgn effecten die je tegenwoordig vindt??

Dit is weer eens een NO-Nonsense mixer!!! gewoon straight!!!! eigenlijk is het een vibe maar dan zonder de filterbank. Als de geluidskwaliteit hetzelfde is als de vibe istie beter dan de pioneers...

ben benieuwd...
Lead    posted on 10-03-2008 17:13
Poster: WalterRavensberg
Als de geluidskwaliteit hetzelfde is als de vibe istie beter dan de pioneers...

ben benieuwd...

Dat ben ik niet met je eens... de DJM-800 heeft betere geluidskwaliteit dan de Vibe (heb ze naast elkaar getest). De negatieve commentaar komt denk ik doordat mensen heden ten dage een vernieuwend product willen zien en niet een uitgeklede versie van een bestaande mixer.

Dat het 'nieuwe' Dateq grijs minder mooi is dan het 'óude' Dateq zwart is persoonlijk... zwart heeft mijn voorkeur iig.

Zo op voorhand is dit ook niet helemaal mijn mixer... maar later deze week ga ik hem in Frankfurt eens goed aan de tand voelen en zal dan mijn definitieve mening maken Winking my eye
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.274 days.
 Post CommentThat would be 209.1 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 14 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 41.201
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.849.660