Hallo Ik vind nergens iets van commentaar over het mengpaneel : marquant TMX-KILL Is het goed om mee te draaien ? Iemand ervaring mee ?
What do you think about Mengpaneel Tmx ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
der zitten wel veel opties op, alleen denk ik net als A-flex dat het redelijke rommel is, heb je misschien de prijs ervan? dan wordt het misschien iets duidelijker.
als je nergens commentaar er over vindt, kun je daar dus ook uit opmaken dat niemand de moeite wil doen om zo'n ding uberhaupt te testen,, wat moet ie kosten?
Volgensmij heb ik daar een keer opgedraaid, was echt gewoon een basis mixer. Maar was een keer op een bruiloft van me nicht. Toen vroeg ik aan de DJ die daar was of ik even mocht draaien. Maar had ik misschien maar half uurtje ff op gedraaid.
Tis OEM, dus veel merken zal deze mixer wel voeren
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
This is an old Topic
No new postings for 5.727 days. Post CommentThat would be 190.9 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.