Poster: Bastian
Als je die tussen je set hebt staan en je zet die foto op hyves heb je binnen de kortste keren een lekkere dame die toevallig echt niks snapt van het dj'en:D
Poster: DNR
shit hee.. oude lui ook altijd
begint mn opa nu te zeuren dt k de muziek te hard heb
willen ze het niet horen in de kamer
wtf.. ik woon hier.. zij niet :S
fuck it.. tv gaat nog harder dn hoe ik het volume moest zette:O
Poster: Jasper777
Haha :P
Heb ik ook weleens met me ma die zegt dat ik de muziek zachter moet zetten zodat ze der eigen kutmuziek op de comp kan luisteren
Dan heeft me pa beneden ook nog kutmuziek op staan en dan komt mijn broertje eraan vragen of ie op mijn comp een spelletje (met geluid) mag spelen
Poster: DNR
hele dag uitgekeken naar het draaien.. en dn verneuken hun het
@ missalem: ja oke, maar had dan nog gekeken of je n DJM 600 kan krijgen? want kijk, zelf heb ik ze beide geprobeerd.. DJM 400 vond ik gewoon echt TE klein, te weinig effecten en Veeel te duur.. pak je n zwarte DJM 600, bijna hetzelfde, alleen 2 kanalen meer+ meer functies(en deze krijg je nog wel 2tweedehands.. was vroeger eigenlijk de standaard mixer in clubs, voordat de DJM 800 kwam)
want echt, 2 kanaals daar ga je jezelf mee voor de kop slaan:P t zal geen slechte koop worden, aangezien CDJ-400 toch meer functies heeft voor t geld dan n 800(veel meer leukere:P) al zou ik toch meteen 4 kanalen nemen, heb je nog meer aan, iedergeval wens ik je veel plezier met je nieuwe gear(zodra je m hebt:P) en ik weet toch al bijna zeker dat je dat gaat krijgen:P
@ de rest dan nog iets, vandaag supervet, onze koffiezetter begon te fikken bij de lampjes, rent me moeder gewoon weg, ram droog, ik trek gewoon de stekker weg en heb dat ding maar weggegooid, maar stel je voor als ik dr niet was, was nu t huis hier afgebrand hahahahahah:P
Poster: Jasper777
Kijk je de hele dag naar het draaien uit dan?
Heb je geen tijd tussendoor of werk je?
Als dat zou is dan is het idd flink ku!
Poster: Abc123
Hoe moet je je set opnemen via je laptop?:p stomme vraag misschien mja...
Poster: Xitrate
Ruis.. tsja, misschien slechte kwaliteits kabels, ik zou ze allemaal vervangen als ik jou was.
Poster: Flexii
haha doet me denken aan midelbare school waar ik laatst was, ik moest nieuwe versterker en boxen instaleren omdat ze de oude hadden opgeblazen, en die versterker moest ik plaatsen in zo'n 'hok' waar normaal niemand mag komen, reden: daar staat de server van hun pc netwerk, en dat waren pas veel (allemaal de zelfde kleur en ongelabeld) witte kabels,, zegt mijn baas zo, ja als je de jongens van de ict een plezier wil doen wissel je een paar kabeltjes om zijn ze weer een paar weken zoet:P
ik telde net mijn geld , en toen kreeg ik opeens zowiets van "fuck it, ik ga een hdj 1000 halen" xD
ik wil ook eens wat van pioneer xD
mijn besluit staat vast xD
Poster: Lightzoneik telde net mijn geld , en toen kreeg ik opeens zowiets van "fuck it, ik ga een hdj 1000 halen" xD
ik wil ook eens wat van pioneer xD
mijn besluit staat vast xD
Poster: Ywe
die buien heb ik ook wel eens.... zo kom ik aan al mijn gear xD
Poster: Flexii
haha, komt me op dit moment wel heel erg bekend voor:P,, ik had een leuke laser gezien, en ik vond dat ik genoeg geld had dus ga er binnekort eens voor kijke
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.