Poster: Adrien1989
Waar draai je atm op dan, iets van behringer oid?:P. Leuk dat je voor de Denon kiest, mengpaneel is helemaal niet zo populair, terwijl het een goede kast is voor dat geld.
Relatie met mijn mengpaneel wordt alleen maar beter, wilde hem eerst verkopen, maar kon er geen afscheid van nemen. Afgelopen week in mn vakantie gemiddeld uur of 4 p dag gedraaid, ging lekker:P
Poster: DNR
heb een skytec tec 300
en met die denon heb ik een complete denon set:D
Poster: MissSalem
De winkel. Tot zover hebben ze goed kunnen inschatten wanneer een levering mogelijk zou kunnen binnenkomen. Ook al waren er/zijn er een paar problemen bij Pioneer zelf waardoor die leveringen achterstand kunnen oplopen.
Hopelijk vrijdag dus. Anders later.
Poster: Roos
Je weet dus van de problemen, dan is het goed. Voor je straks blij wordt gemaakt met een dooie mus. Ik hoop voor je dat ze er vrijdag zijn!
Poster: robinpetrik
mm het plaatje zie dus niet.. hier de url..
www.bornrich.org/images/mobile_dj_.jpg
Poster: JayTaph
@j-Ray:
Je avatar staat te clippen...
Poster: robinpetrik
mm het plaatje zie dus niet.. hier de url..
www.bornrich.org/images/mobile_dj_.jpg
Poster: _ruud_kwam dit net toevallig op internet tegen... vindt er zelf niet zo veel aan :P
hier link naar orgineel KLIK.....
Poster: Bastian
Als je die tussen je set hebt staan en je zet die foto op hyves heb je binnen de kortste keren een lekkere dame die toevallig echt niks snapt van het dj'en:D
Poster: Ywe
WARNING: deze post bevat groot clichebeeld, en natuurlijk is dit niet sprekend voor 100% van de omschreven bevolkingsgroep...
Type blond, grote koplampen :p Die denkt dat Pitch een nieuwe smaak Bacardi Breezer is (of ben ik nu vreselijk uit de tijd?)
Poster: Ferrox
Gelukkig doet mijn vriendin het niet voor mijn gear. Uh wel een beetje.. eerrhhhmmmmmm.... maar das ander gear.. laat ook maar :P
I REALLY don't wanna know!
girls really dig it :P
Ook mijn pick up line hoor... "hey wil je mn Blondie records zien?"
eeeehm even zien laatste keer dat ik vrouwlijk schoon uit de kroeg meesleurde naar mn grot was 2004?
Poster: Flexii
das al een tijdje terug:P
I KNOOOOOOOOW!!
denk dat ik mn Mojo kwijt ben.... maar ben sinds oud & nieuw dan ook nog niet uit geweest. xD
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.