Poster: Max-E
reverze cd? ik dacht dat dat n evenementen organisatie was in belgie?:O btw, F The CD.
Poster: Adrien1989
huh je hebt dus al een djm 800 of die staat in de winkel en die cdj800 krijg je binnen kort ook binnen over de post of die komt ook in de winkel, ik volg het niet helemaal?:P. Maar je gaat iig voor de djm800 icm met cdj800, mk2 neem ik dan aan. Wat voor hp neem je nou eigenlijk?
Poster: Lightzone
reverze cd is binnen
Poster: ccc
Die is goeie he.
Eindelijk het nummer Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
Poster: MissSalem
Ook vond ik de CDJ-400 aantrekkelijk, maar nu ik de CDJ-100 en 200 gezien heb, en die effecten gehoord heb die ook op de CDJ-400 staan, vind ik hem een beetje tegenvallen. Puur qua effecten dan.Voor de rest heb ik hem zelfs nog niet zien liggen in de winkel; die is constant uitverkocht.
Daarom wil ik graag die CDJ-800 (natuurlijk MK2) zien.
Poster: Renzis
Ik dacht dat die al een hele tijd uit was...
Ik vind hem nergens.
Poster: MissSalem
@Max-E
Jammer genoeg ken ik geen mensen met Pioneer thuis liggen, of die merken die je net opgesomd hebt. De ene heeft JB Systems dacht ik, en de andere Numark. Niet meteen mijn interesseveld.Ben ik wel verplicht om eventjes naar de winkel te lopen om te testen.
Poster: Renzis
Ik heb toen ooit is van een maat gehad, in december ofzo.
Heb hem op cd gekregen, gekopieerde promo toendertijd. Ik volg de hardstyle releases niet dus weet niet hoe officieel hij was. Ik hoorde hem toen bij hem en toen heb hij em ff voor me gekopieerd
Poster: Max-E
leuke auto, vind t zelf n mooie kleur ook!maaru, ik hoop voor jou wel, dat audi eindelijk de fout heeft opgelost met de armsteun:P de vorige A3 had namelijk het probleem als je de armsteun(voorin) omlaag deed, dat je niet meer bij de handrem kwam, kan volgens mij Heel irritant zijn :P
@MissSalem: Dus je wilt zeker nieuw kopen. Ik raad ook wel aan om eens te kijken naar 2e hands. Succes met de zoektocht!
Poster: Roos@MissSalem: Dus je wilt zeker nieuw kopen. Ik raad ook wel aan om eens te kijken naar 2e hands. Succes met de zoektocht!
Weet iemand waarom het vlaggetje niet meer voor mijn LOCATIOn staat?
Poster: Flexii
vrijdag avond 02:54 uur, 3 members online en 46 guests, iedereen slaapt of is nog aan het stappen:P,, ik zit hier thuis saaie boel, mischien dat er dadelijk nog wat mensen online komen wordt het wat gezelliger voor deze insomniac, haha
Poster: Roos@MissSalem: Dus je wilt zeker nieuw kopen. Ik raad ook wel aan om eens te kijken naar 2e hands. Succes met de zoektocht!
Poster: Laidback
idd. en 2e hands spaart al veel kosten..
en wat maakt een kilometer of (max) 10.000/20.000 nou uit ?
ik ken iemand met een auto uit 2006 en al dik 350.000 km op de klok..
is een Mercedes S klasse.. hij rijd er elke dag mee door de benelux, zijn client rond cruisen.. (ze nieuwe S320D L komt volgende maand! op naar weer een happy 350.000+ kilometer)
kunnen autos van tegenwoordig makkelijk hebben..
nieuwe auto is wel leuk zodat je kan kiezen welke kleuren/opties etc je wil.. maarja als een 2e handse auto van een jaar oud je zomaar 5.000 euro of misschien wel meer! kan besparen is dat toch echt een makkelijke keus.. of niet ?
maar ik heb zo het gevoel dat het met missalem niet over autos ging..
achja.. het is toch de late leeuw lol!
suc6 met de zoektocht
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.