De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (27/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

Max-E    posted on 29-02-2008 16:29
ja sorry, daar heb je gelijk in, t zijn geen slechte faders, maar voor 1400 euro verwacht ik wel wat beters!:O

daarom geef ik ook alternatieven als de Xone(die dan wel tweedehands moet zijn) of een Nuo 5(die voor mijn gevoel ook faders heeft als n tankWinking my eye)
OneSixty    posted on 29-02-2008 16:30
reverze cd is binnen Cry
Max-E    posted on 29-02-2008 16:39
reverze cd? ik dacht dat dat n evenementen organisatie was in belgie?:O btw, F The CD.
OneSixty    posted on 29-02-2008 16:44
Poster: Max-E
reverze cd? ik dacht dat dat n evenementen organisatie was in belgie?:O btw, F The CD.

de mix van d-block & s te fan is behoorlijk goed hoor...
Max-E    posted on 29-02-2008 16:49
met dat laatste heb ik t niet specifiek over jou cd ofso:P maar ikzelf vind het nogal irritant dat veel stijlen amper op Vinyl te krijgen zijn.. (al zijn hardcore/early rave mijn stijlen en zijn deze meestal BETER op vinyl te krijgen dan dat je ze op cd kunt krijgenWinking my eye)
Wout-r    posted on 29-02-2008 18:26

Vanmiddag de DVD van Elements of Life van Tiësto gekocht! Wat een show weer! :D En Lead wordt ook genoemd in het boekje :P

Klik hier voor de trailer

User edit by Wout-r on 29-02-2008 @ 18:45:57 (22%)
MissSalem    posted on 29-02-2008 18:38
Poster: Adrien1989
huh je hebt dus al een djm 800 of die staat in de winkel en die cdj800 krijg je binnen kort ook binnen over de post of die komt ook in de winkel, ik volg het niet helemaal?:P. Maar je gaat iig voor de djm800 icm met cdj800, mk2 neem ik dan aan. Wat voor hp neem je nou eigenlijk?

Ik ben al in een winkel geweest waar ze de CDJ-100 en 200 hadden en de DJM-400 en 800. Die toestellen heb ik dus kunnen testen en heb ik goed- of afgekeurd.

Ik ben serieus aan het twijfelen tussen de DJM-400 en 800. Die staan nog altijd als demomateriaal in de winkel. Ik heb nog niets gekocht. Happy, laughing Maar ik wil die mixers testen met de CDJ-800, maar die was niet binnen. Moet nog binnenkomen zelfs.
Als die er is, ga ik terug naar de winkel, test ik de boel even en maak ik voor eens en altijd uit welke mixer ik graag wil.

Ook vond ik de CDJ-400 aantrekkelijk, maar nu ik de CDJ-100 en 200 gezien heb, en die effecten gehoord heb die ook op de CDJ-400 staan, vind ik hem een beetje tegenvallen. Puur qua effecten dan. Happy, laughing Voor de rest heb ik hem zelfs nog niet zien liggen in de winkel; die is constant uitverkocht.
Daarom wil ik graag die CDJ-800 (natuurlijk MK2) zien.

Het enige wat ik wel al heb is de HP. Happy, laughing Sennheiser HD-25; dik tevreden over!

Volg je weer een beetje? :p Ik weet dat het wat moeilijk in elkaar kan zitten... Hangt af van hoe je het uitlegt neem ik aan.

@Max-E
Jammer genoeg ken ik geen mensen met Pioneer thuis liggen, of die merken die je net opgesomd hebt. De ene heeft JB Systems dacht ik, en de andere Numark. Niet meteen mijn interesseveld. Happy, laughing Ben ik wel verplicht om eventjes naar de winkel te lopen om te testen.
ccc    posted on 29-02-2008 18:42
Poster: Lightzone
reverze cd is binnen Cry

Die is goeie he.

Eindelijk het nummer Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
User edit by ccc on 29-02-2008 @ 18:43:08 (1%)
Renzis    posted on 29-02-2008 18:52
Poster: ccc

Die is goeie he.

Eindelijk het nummer Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)

Ik dacht dat die al een hele tijd uit was...
ccc    posted on 29-02-2008 19:06
Ik vind hem nergens.
RAS    posted on 29-02-2008 19:14
Poster: MissSalem

Ook vond ik de CDJ-400 aantrekkelijk, maar nu ik de CDJ-100 en 200 gezien heb, en die effecten gehoord heb die ook op de CDJ-400 staan, vind ik hem een beetje tegenvallen. Puur qua effecten dan. Happy, laughing Voor de rest heb ik hem zelfs nog niet zien liggen in de winkel; die is constant uitverkocht.
Daarom wil ik graag die CDJ-800 (natuurlijk MK2) zien.

Als je een djm-400 of djm-800 gaat kopen, wat maken de effecten van de cd-spelers dan nog uit? De cdj-1000 heeft ook geen effecten. Top DJ's kunnen er dus schijnbaar ook prima zonder.
Flexii    posted on 29-02-2008 19:17
Poster: Renzis

Ik dacht dat die al een hele tijd uit was...

volgens mij is die inderdaad van begin 2007 missn wel 2006, of zit ik er nu naast
Renzis    posted on 29-02-2008 19:39
Ik vind hem nergens.

Ik heb toen ooit is van een maat gehad, in december ofzo.
Max-E    posted on 29-02-2008 20:01
Poster: MissSalem

@Max-E
Jammer genoeg ken ik geen mensen met Pioneer thuis liggen, of die merken die je net opgesomd hebt. De ene heeft JB Systems dacht ik, en de andere Numark. Niet meteen mijn interesseveld. Happy, laughing Ben ik wel verplicht om eventjes naar de winkel te lopen om te testen.

ow ok, al zou ik zelf niet voor CDJ 400 gaan, in mijn ogen is dat apperaat Veel te klein(netzoals de 200 en de 100) maja wat wil je als je draaitafels gewent bent:P vooral met n mengpaneel moet je HEEL goed kijken.. 9/10 mensen doen hier t meeste mee dus:P
ccc    posted on 29-02-2008 20:02
Poster: Renzis

Ik heb toen ooit is van een maat gehad, in december ofzo.

Officieel. Of als MP3?

Ook als mp3 via het internet kon ik de track nergens vinden.

Renzis    posted on 29-02-2008 20:23

Heb hem op cd gekregen, gekopieerde promo toendertijd. Ik volg de hardstyle releases niet dus weet niet hoe officieel hij was. Ik hoorde hem toen bij hem en toen heb hij em ff voor me gekopieerd

Roos    posted on 29-02-2008 21:56

Poster: Max-E

leuke auto, vind t zelf n mooie kleur ook!Happy, laughing maaru, ik hoop voor jou wel, dat audi eindelijk de fout heeft opgelost met de armsteun:P de vorige A3 had namelijk het probleem als je de armsteun(voorin) omlaag deed, dat je niet meer bij de handrem kwam, kan volgens mij Heel irritant zijn :P

Ow jee, en die armsteun is me heilig in de auto die ik nu heb Cry. Maar het is een Audi uit 2006 dus ik mag hopen dat er aan gewerkt is ja!

@MissSalem: Dus je wilt zeker nieuw kopen. Ik raad ook wel aan om eens te kijken naar 2e hands. Succes met de zoektocht!

Laidback    posted on 29-02-2008 22:32
Poster: Roos

@MissSalem: Dus je wilt zeker nieuw kopen. Ik raad ook wel aan om eens te kijken naar 2e hands. Succes met de zoektocht!

idd. en 2e hands spaart al veel kosten..
en wat maakt een kilometer of (max) 10.000/20.000 nou uit ?
ik ken iemand met een auto uit 2006 en al dik 350.000 km op de klok..
is een Mercedes S klasse.. hij rijd er elke dag mee door de benelux, zijn client rond cruisen.. (ze nieuwe S320D L komt volgende maand! op naar weer een happy 350.000+ kilometer)
kunnen autos van tegenwoordig makkelijk hebben..
nieuwe auto is wel leuk zodat je kan kiezen welke kleuren/opties etc je wil.. maarja als een 2e handse auto van een jaar oud je zomaar 5.000 euro of misschien wel meer! kan besparen is dat toch echt een makkelijke keus.. of niet ?

maar ik heb zo het gevoel dat het met missalem niet over autos ging..
achja.. het is toch de late leeuw  lol!

suc6 met de zoektocht
User edit by Laidback on 29-02-2008 @ 22:33:22 (17%)
ccc    posted on 29-02-2008 23:34
Weet iemand waarom het vlaggetje niet meer voor mijn LOCATIOn staat?
donkey    posted on 01-03-2008 00:01
Weet iemand waarom het vlaggetje niet meer voor mijn LOCATIOn staat?

nu stata ie er tg trg
Maniax
ccc    posted on 01-03-2008 00:42
Ja tis al opgelost Iemand had me al gezegd wat ik moest doen. Happy, laughing
Flexii    posted on 01-03-2008 02:56
vrijdag avond 02:54 uur, 3 members online en 46 guests, iedereen slaapt of is nog aan het stappen:P,, ik zit hier thuis saaie boel, mischien dat er dadelijk nog wat mensen online komen wordt het wat gezelliger voor deze insomniac, haha
MissSalem    posted on 01-03-2008 06:41
Poster: Flexii
vrijdag avond 02:54 uur, 3 members online en 46 guests, iedereen slaapt of is nog aan het stappen:P,, ik zit hier thuis saaie boel, mischien dat er dadelijk nog wat mensen online komen wordt het wat gezelliger voor deze insomniac, haha

Zaterdagmorgen 6:40: 1 member online en 30 guests. Winking my eye

Poster: Roos

Ik zoek al weken, maanden tweedehandssites af.  Het enige wat een beetje leuk lijkt is marktplaats.nl, maar verdorie heel ver van bij mij. Kan ze dus niet komen bezichtigen vooraleer ik ze koop, of het is met een treinrit van zo'n 6u en meer!

Ebay.be, 2dehands.be, Kapaza.be, Marktplaats.nl, djresource.eu, aboutdj.nl en nog zoveel meer... Ik heb er gekeken. Winking my eye

Er is mij wel iets opgevallen. Er is een kerel op Ebay en Kapaza enzo (zelfde kerel, verschillende sites) die CDJ-1000's verkoopt, MK1, MK2 en MK3. Ik heb die eens gevolgd in het verleden en blijkt dat hij ze opkoopt in de VS en waarschijnlijk dan dezelfde apparaten die hij daar opkoopt, doorverkoopt bij ons.
Is zoiets dan wel te vertrouwen, al die tweedehandstoestanden...? Liever van iemand die ik ken, dan. Happy, laughing

Poster: Laidback
idd. en 2e hands spaart al veel kosten..
en wat maakt een kilometer of (max) 10.000/20.000 nou uit ?
ik ken iemand met een auto uit 2006 en al dik 350.000 km op de klok..
is een Mercedes S klasse.. hij rijd er elke dag mee door de benelux, zijn client rond cruisen.. (ze nieuwe S320D L komt volgende maand! op naar weer een happy 350.000+ kilometer)
kunnen autos van tegenwoordig makkelijk hebben..
nieuwe auto is wel leuk zodat je kan kiezen welke kleuren/opties etc je wil.. maarja als een 2e handse auto van een jaar oud je zomaar 5.000 euro of misschien wel meer! kan besparen is dat toch echt een makkelijke keus.. of niet ?

maar ik heb zo het gevoel dat het met missalem niet over autos ging..
achja.. het is toch de late leeuw  lol!

suc6 met de zoektocht

Mijn auto is inderdaad tweedehands. Winking my eye Hij komt namelijk van bij mijn ouders.
Ook al zou ik nu niet het geluk hebben dat ik een auto kan krijgen van bij mama, papa, zou ik hem nog elders tweedehands gaan aankopen.
User edit by MissSalem on 01-03-2008 @ 06:50:15 (100%)
Max-E    posted on 01-03-2008 10:11
ey salem, t is wel te vertrouwen, vraag ALTIJD naar aankoopsbewijzen..(99% van de mensen bewaren die toch als ze van dure gear zijn..)

ook wel vaker word gedaan is versturen zonder dat je natuurlijk ergens bent gaan kijken..(al moet je dan wel veel vertrouwen in n persoon hebben, ik zou t alleen doen bij n persoon van dit forum en dan eentje die al heeeel lang drop zit:P)

dan nog iets, als je bijvoorbeeld in het noorden/oosten woont van belgie, is limburg en Noord brabant in NL nog wel te doen denk ik..
Ferrox    posted on 01-03-2008 15:16
Roos is Jarig!!!

Gefeliciteerd Cry
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

92 Users online: 9 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 14.823
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.155.999