Poster: bramv
s kut he:p
haha check dit: http://nl.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGo&feature=related.
Wat n stumper
juppie!
heb Vista 64 Bit, en kom er net achter dat mijn geluidkaart dat niet ondersteund..
ofja.. zal het vast wel ondersteunen.. maar ik kan er geen 64 bit drivers voor vinden..
toch maar eens kijken voor een nieuw Mobo met een Phenom 9600 .
Vista ZUIGT...
Ik blijf liever XP houden tot dat alles goed rond is rond vista...
Poster: bastianhecker
wie van jullie gebruikt nou eigenlijk de reverse op je cdj? En waarvoor dan? ik snap dat echt niet ik gebruik het nooit! en ik vond het beetje te klein voor topic(A).
Poster: FerroxVista ZUIGT...
Ik blijf liever XP houden tot dat alles goed rond is rond vista...
Poster: DNR
Windows ZUIGT
ik zit lekker aan de appels:D
Poster: Laidbackjuppie!
heb Vista 64 Bit, en kom er net achter dat mijn geluidkaart dat niet ondersteund..
ofja.. zal het vast wel ondersteunen.. maar ik kan er geen 64 bit drivers voor vinden..
toch maar eens kijken voor een nieuw Mobo met een Phenom 9600 .
Poster: bastianhecker
@bastian: ja hebben wij ook weleens, dikke kickback video show enzo kan mij het verotte ik wil gewoon een leipe dj en goed geluid! Paar stroboscopen 1500watt doen wonderen! Hadden we ook met 538, kwamen we binnen nou wij dachten wat is dit echt een meubeltje van 1 bij 2 en aan bij de kanten een setje van 2 subs en 1 top waarom 1 strobo stond dus in totaal 2 strobo´s MAAR HET GELUID dat eruit kwamniet normaal zo chill en die dj was ook vet goed niet die commercieele van 538 maar echt een vette. Toen begin dit jaar de andere show van 538, nou veel slechter vet veel reclame en allemaal van die borden van 538 met parren erboven van het echt veel minder leuk!
Poster: Flexii
heb net gehoord dat ze er mee bezig zijn het gala dit jaar in Bozzini te houden:P
Poster: robbert
Mmh Bozzini is een erg goede discotheek, maar voor een gala heb ik mijn twijfels.. Voor een gala lijkt me een sfeervol kasteeltje leuker, zeker met een mooie oprijlaan voor de binnenkomst!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.