Poster: Jasper777
Welk bos:P
Er is geen bos bij ons:P
En me pa en ma brenge me der naar toe dus ze brengen me nie een halfuur te vroeg :P
Poster: ccc
waarom indrinken. Jullie kiddo's veroorzaken alleen maar zeik. Zoals acties vroegopstap.nl
Kap eens met dat dom gedoe en drink pas vanaf je 16e. Op je 12 al lam zuipen.
De vidjo van gekke houz 4 word geupload maar als ik m'n minidisc wilt overzetten dan flipt die hele pc in het rood, terwijl kwaliteit op de minidisc zelf prima is en niks in rood ofzo
Poster: Bouncy
hmm, zonet ef iets leuks besteld:
2x CDJ1000MK3
1x DJM 800
2x CDJ 400
2x Reloop RP-6000 Black
2x Ortofon Concorde Pro
en nog wat kabels en kisten!
Poster: Bastian
Die rekening wil ik niet krijgen
Poster: bastianhecker
ja ik ben toch geen meisje? Ik ga echt niet als een mongool tegen iedereen lopen schreeuwen en alles omstoten. Ik weet niet hoor:S? Slaat nergens op dat overlast veroorzaken zodra de kroeg dicht gaat dat is volgens mij de grootste aanleiding voor vroegopstap.nl! Ik ben het hier niet mee eens, drinken moet je zelf weten en als je je kan gedragen is het goed maar niet zoals die meisjes doen nee en stoppen zodra dat moet!
Poster: PatrickBeuken
Nee, daar gaat het niet om. Mensen die sneller dan 120 rijden op de snelweg zijn oud en zelfstandig genoeg om zelf te kunnen beslissen wat hun leven waard is en of ze al dan niet levensmoe zijn. Mensen onder de 18 hebben dat bewustzijn nog niet en kennen hun eigen grenzen niet, zij zijn zich niet bewust van de schade die een 'onschuldig' avondje zuipen aanricht.
Poster: ccc
Nee, omdat die mensen ook niemand tot last zijn.
Nee, daar gaat het niet om. Mensen die sneller dan 120 rijden op de snelweg zijn oud en zelfstandig genoeg om zelf te kunnen beslissen wat hun leven waard is en of ze al dan niet levensmoe zijn. Mensen onder de 18 hebben dat bewustzijn nog niet en kennen hun eigen grenzen niet, zij zijn zich niet bewust van de schade die een 'onschuldig' avondje zuipen aanricht.
Check me nieuwe mix eens als je het leuk lijkt!:D
Vanaf nu mét link verkrijgbaar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.