Een van mijn omnitronics is kapot en ik ben bang dat het me veel geld gaat kosten als ik hem wegbreng! Daarom wil ik vragen of iemand weet wat hier het probleem is. Hij geeft bij elke cd "no disc'' aan, ik heb hem al aan en uit gezet, er ever doorheen geblazen en originele cd's geprobeert, maar hij doet ut niet! Ik hoor het graag, want anders laat ik hem maken
mvg joey
What do you think about omnitronic djs-1050 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat de laser kapot is. Een nieuw loopwerkje hoeft niet percee duur te zijn. Is de garantie vervallen van het product?
Ik lees toevallig een recentie over dit loopwerkje: KSM-213CCM van Sony
Gewoon een goed loopwerkje, in mijn Omnitronic DJS 1050 zat deze al maar was dus kapot gegaan. Dus deze besteld en bleek precies hetzelfde loopwerk te zijn. Eventjes die ESD brug verwijderd met wat litze (was heel erg makkelijk) en de cd speler werkt weer prima. Scheelt dus weer een hele investering in een nieuwe.
User edit by dancedimension on 22-01-2008 @ 17:39:48 (100%)
Het loopwerkje zelf kost ongeveer maar €15,00, dit is dan exclusief de eventuele arbeidskosten voor degene die het erin zet, of jijzelf of iemand in de familie is hierin handig. Ze worden online ook aangeboden, ook bij 1 van de grotere online dj-gear winkels.
This is an old Topic
No new postings for 6.130 days. Post CommentThat would be 204.3 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.