digiscratch
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

denon-dj-jimmy    posted on 21-01-2008 19:41
hallo allemaal, weet iemand hier waar ik losse timecode cd's voor digiscratch kan kopen of downloaden.
alvast bedankt

What do you think about digiscratch ??

Vote :   

Gery    posted on 21-01-2008 23:59
zat dit niet bij de hardware?
DJ - Producer
Lead    posted on 22-01-2008 00:55
Bij iedere winkel die de software verkoopt Winking my eye

Ik denk dat veel pro-audio zaken dit wel hebben of voor je kunnen bestellen.
Let the BASS be louder
tairip    posted on 22-01-2008 10:48
Poster: Lead
Bij iedere winkel die de software verkoopt Winking my eye

Ik denk dat veel pro-audio zaken dit wel hebben of voor je kunnen bestellen.

Inderdaad, alleen voor serato zal je naar het buitenland moeten. Dit mag namelijk niet in NL verkocht worden. Heel misschien losse time-code wel.... software sowiezo niet.
Gery    posted on 22-01-2008 13:07
Poster: tairip

Inderdaad, alleen voor serato zal je naar het buitenland moeten. Dit mag namelijk niet in NL verkocht worden. Heel misschien losse time-code wel.... software sowiezo niet.
 meen je dat nu serieus dat serato in nederland niet verkocht mag worden? :s
waarvoor dan wel? en hoe zit het met traktor scratch enzo?

anyway, een traktor scratch timecode cd kan ik altijd rippen en doorsturen Happy, laughing
DJ - Producer
denon-dj-jimmy    posted on 22-01-2008 16:04
weet dan iemandt een winkel waar ik ze kan kopen? want op de site van digiscratch staan ze niet.
tairip    posted on 22-01-2008 16:24
Poster: denon-dj-jimmy
weet dan iemandt een winkel waar ik ze kan kopen? want op de site van digiscratch staan ze niet.

Oooh hehe, BPM studio time code! Nu word het duidelijk... Al op de site gekeken? Ik wel: LINK NAAR VERKOOPPUNTEN

@ Gery, dat heeft te maken met finalscratch. Hieraan hebben dezelfde software ontwikkelaars gewerkt en nu zit er een moeilijk copyright verhaal op.
denon-dj-jimmy    posted on 23-01-2008 14:06

Oooh hehe, BPM studio time code! Nu word het duidelijk... Al op de site gekeken? Ik wel: LINK NAAR VERKOOPPUNTEN

.
  wat staat er in mijn vorige post  ik kan in geen enkele winkel losse time code cd's kopen
User edit by denon-dj-jimmy on 23-01-2008 @ 19:24:16 (76%)
Gery    posted on 23-01-2008 20:18
@ Gery, dat heeft te maken met finalscratch. Hieraan hebben dezelfde software ontwikkelaars gewerkt en nu zit er een moeilijk copyright verhaal op.
 lol XD

waarom maakt dit dan in andere landen geen verschil uit... soit, dacht al dat het was door een of andere auteursrechten bullshit Happy, laughing
DJ - Producer
denon-dj-jimmy    posted on 24-01-2008 18:59
weet iemandt hier of het mogelijk is om maar met een cd speler te werken met digiscratch

This is an old Topic

No new postings for 6.105 days.
 Post CommentThat would be 203.5 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: 4 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 6.577
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.966.807