Nieuwe koptelefoon
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Djblom    posted on 20-01-2008 15:35

ik zoek een nieuwe koptelefoon aan gezien mijn prodjuser koptelefoon 1 oorschelp kapot is en het dus ook niet meer doet en dat draai niet lekker, dus mijn vraag is aan jullie welke koptelefoon raden jullie mijn aan.Voor thuis gebruik en af en toe voor feestjes prijs maak niet zo veel uit zolang ik maar een goed heb en die lang mee gaat, ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen alvast bedankt.

Mvg Djblom

What do you think about Nieuwe koptelefoon ??

Vote :   

loek    posted on 20-01-2008 15:38
Technics RP-DJ 1210
simsoft    posted on 20-01-2008 15:40
Technics Headphones DJ1200
heerlijk ding
MissSalem    posted on 20-01-2008 15:42
Ik kan je de HD-25 van Sennheiser aanraden: 189 euro (toch waar ik kom).

Die koptelefoon kan je plooien, zo onverwoestbaar dat hij is. De oren zijn niet al te groot weliswaar, gesloten, en de draadjes hangen een beetje uit de koptelefoon om te voorkomen dat je die kapotdraait of dergelijke.

Qua looks, moet ik toegeven, niet de beste, maar wel super qua kwaliteit. Happy, laughing

Eventueel eens proberen om te zien of hij past.

Pioneer HDJ-1000 wordt ook veel gebruikt, maar het probleem, vind ik, bij die koptelefoon is dat de draadjes wel heel erg gevoelig zitten. Je kunt die oortjes draaien langs alle kanten. Ook al leg je hem gewoon neer, die oortjes leggen zich, gedraaid. Dus moet jij ze terugdraaien om hem op te zetten, maar welk is de goede kant...? Het is zo gemakkelijker om hem kapot te krijgen, geloof ik. Weliswaar wat duurder dan Sennheiser: 229 euro, opnieuw waar ik hem gezien heb.

Qua looks een heel stuk sterker dan Sennheiser, maar ik zou je aanraden om er heel zachthandig mee om te gaan als je die kiest. Happy, laughing Volgens mij ook een koptelefoon van superkwaliteit!

Technics is ook een merk om aan te raden, maar daar kan ik je geen verdere informatie over geven. Happy, laughing

Over de Pioneer koptelefoons is er informatie te vinden bij "DJ-Topics", geloof ik. Wellicht interessant om lezen. Happy, laughing
Nandi    posted on 20-01-2008 15:52

Stanton Pro 2000 (70 euro)
Sennheiser HD 205 (55 euro)

dat is als je ' klein ' budget hebt

Djblom    posted on 20-01-2008 16:02
ik heb niet echt een budget dus de prijs maak mijn ook niet zoveel uit, zolang ik maar een goede koptelefoon heb die goed sluit en lang mee gaat.
Illusion    posted on 20-01-2008 16:15
Zoek A.U.B even via de Search in het navigatiemenu.

Er zijn hier teveel topics over:

Headphone

Hoofdtelefoon

Nog een topic

Nog eeeen

Allemaal gevonden via de searchWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
dancedimension    posted on 20-01-2008 16:17
Technics RP-DH 1200 zekers te wetenCryCry
bambamstudio    posted on 20-01-2008 16:18
...of ga naar een winkel en probeer daar div hoofdtelefoons uit die in je budget passen.
Want hier gaan 20 leden 20 verschillende merken en typenummer noemen, en weet je uiteindelijk nog niet wat je moet kiezen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 20-01-2008 @ 16:18:45 (34%)
JayTaph    posted on 20-01-2008 16:23
Poster: MissSalem
Ik kan je de HD-25 van Sennheiser aanraden: 189 euro (toch waar ik kom).

Die koptelefoon kan je plooien, zo onverwoestbaar dat hij is. De oren zijn niet al te groot weliswaar, gesloten, en de draadjes hangen een beetje uit de koptelefoon om te voorkomen dat je die kapotdraait of dergelijke.

Qua looks, moet ik toegeven, niet de beste, maar wel super qua kwaliteit. Happy, laughing

Yup. HD 25 is een van de betere. Alleen onverwoestbaar is niet helemaal waar. Ben op dit moment bezig met m'n 2e..

Voor 'hardcore'-doeleinden doe ik het nog steeds met een pionieer se-450. Die is nog steeds wel jay-proof Happy, laughing
Illusion    posted on 20-01-2008 16:24
Poster: bambamstudio
Want hier gaan 20 leden 20 verschillende merken en typenummer noemen, en weet je uiteindelijk nog niet wat je moet kiezen.

Zoals ik al zei in m'n vorige posts, zijn er genoeg topics over dit onderwerp en de keuze naar een hoofdtelefoon.

Hier verder posten lijkt me ook niet meer nuttig.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Gery    posted on 20-01-2008 17:18
Ik bevestig, de HD-25 is oerdegelijk, zit perfect, en heeft goede kwaliteit klank!
voordeel is dat je elk stuk appart kan bestellen voor mocht het kapot gaan!
Elk stuk is ook makkelijk apart te vervangen.

Ik vind die looks eigenlijk nog meevallen! het geeft een professionele indruk.

Als ik mensen zie draaien met een HD 25 heb ik zo iets van iemand die de eenvoud van kwaliteit kent,
en niet de nadruk op zijn koptelefoon wil leggen bij het draaien.

No offence, maar ik zie de laatste tijd meer en meer dj's show verkopen met een pioneer koptelefoon
terwijl ik die eigenlijk totaal niet zo mooi vind eigenlijk en ook niet lekker vind zitten, maar da's dan mijn mening.

Nog nooit technics getest, maar heb hier ook al zeer goede commentaren over gehoord.

Het beste wat je kan doen is met alle tips hier in het achterhoofd naar de winkel gaan en ze testen.
Jij moet er ten slotte een hele avond mee op je kop staan draaien, dus ze moeten jou goed zitten Happy, laughing
DJ - Producer
Max-E    posted on 20-01-2008 17:24
Ikzelf zou voor de Stanton pro 2000 gaan, scheelt geld.. is bijna net zo degelijk als een HD 1200 van technics, t grootste verschil is de prijs.
Julemac    posted on 20-01-2008 18:43
ik heb zelf de pioneer HDJ 1000. Ben er niet zo over te spreken, 1 oorschelp was afgebroken, heb hem wel kunnen lijmen met 1sec. lijm. Maar ik vind em ook niet echt mega lekker zitten. Zeker als je em een langere tijd op je hoofd houd gaat ie irriteren.
Als ik nu een nieuwe zou kopen zou dat een technics zijn.

This is an old Topic

No new postings for 6.109 days.
 Post CommentThat would be 203.6 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 10 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 11.840
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.972.070