Poster: Lead
... Als je tussen deze twee zit te dubben moet je nog eens goed denk waarvoor je een cd speler koopt.....
Poster: DJDyno
Het enige puntje vind ik de herrie die het jogwheel maakt.
In de video die Lead heeft gemaakt hoor ik geen geluid als hij het jogwheel draait, maar bij mij hoor je heel duidelijk de lagers rollen.
Poster: DJDyno
Het enige puntje vind ik de herrie die het jogwheel maakt.
In de video die Lead heeft gemaakt hoor ik geen geluid als hij het jogwheel draait, maar bij mij hoor je heel duidelijk de lagers rollen.
Je zei in je TS ook iets over evt een CDJ1000...
Kan je dan ook niet nadenken over 2*CDJ800 + Traktor scratch?
2*CDJ400 = 1180euro
2*CDJ800 = 1380euro
2*CDJ1000 = 2378euro
1*CDJ1000 + 1*CDJ800 = 1878euro
2*CDJ800 + Traktor scratch = 1909euro
Volgensmij blijf je gewoon al je functies, inclusief loopjes enzo, gewoon houden, en toch kan je nummers via de pc aanklikken..
Poster: Jer
...Ik vond alleen het jogwiel tegen vallen wat naar mijn idee zit daar toch een beetje het
denon s 1000 gevoel in dat je hem echt moet indrukken en dat scratch niet fijn.
En hij was voor mij gewoon te klein ik dacht dat de jog van de cdj 400 iets groter zou zijn dan mij jog op de axis 9 dit was dus niet zo...
Poster: freddiejay
missalem, welke heb jij genomen?
de 400 of de 800?
Poster: robbert
Vind het wel grappig dat gebruikers dit pas toegeven nadat ze de speler hebben gebruikt. In het cdj-400 topic kreeg ik een hele lading commentaar over me heen, op het moment dat ik aangaf, dat het jogwheel niet mijn voorkeur heeft. Het kleinere jogwheel van de cdj-400 zou volgens jullie niks uitmaken en ik zou niet objectief zijn, omdat ik zelf een cdj-800 heb..
Gelukkig krijg ik dan nu toch gelijk..
Mensen die bewust voor de 800 kiezen, wat de redenen ook mogen zijn... Nooit geen spijt dat je niet voor de 1000 heb gekozen?
Poster: Jer
Heb ik nooit gezegd!
Ik heb hem gewoon 4 weken geprobeerd en ben toch maar voor cdj 1000 gegaan.
Poster: soundcollector
ff vraagje, ik heb ook al met cdj 800's enzo gedraait maar als je hier luisterd hoor je de lagers toch ook gaan zo rollen? of vergis ik mij?...
Ik vind dit wel raar, dit is gewoon speling tussen de ringen en de kogels die er in zitte, kvind het raar dat pio hier niks aan kan veranderen?...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.