Poster: cross-over
volgens mij is de eerste van all13jaanke en dat intro van Monsieur Cannibale uit de Efteling en de bijbehorende track: ‘Arrogante Kwal’
bedoel je het roeilied of een liedje met roeien erin??
Poster: cross-over
pfff, genoeg, maar bedoel je het nummer waar iedereen gaat zitten en dan roei-bewegingen maakt?
Poster: poedel
Mja, ik heb mijn carnavalsmix voor op onze carvnavalswagen bijna af, dus als er interess naar is wil ik hem wel posten.
Dit is overigens het derde jaar dat zoiets maak, eerste jaar niet gebeatmatched gewoon achterelkaar geplakpt, vorig jaar wel gebeatmatched maar toch wel fouten, en dit jaar hoop ik toch wel wat beters te hebben, ben iig al op 60 min waar zon 80 nummers inzitten.
Poster: robbert
John coenen - eve e slukske
Patronaatsknoppele - hoebair
Patronaatsknoppele - jodelodelohiti
Erwin - veer zomers laank
Dit is carnavals muziek!
Poster: ccc
Even een vraagje, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Afgelopen carnaval heb ik vaak een nummer gehoord, ook vorig jaar en het jaar daar voor.
het is een vrolijk nummer, niet echt een carnavals nummer meer een feest nummer, maar hoor hem alleen met carnaval.
Ik probeer het even te omschrijven hoe het gaat.
Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , owehoheho owehohewe oweohoweo. en dan weer nananana, en zo gaat het door.
Ik weet het een zeer duidelijke omschrijving.Maar er is maar een nummer hoe zo gaat en misschien heeft iemand een idee.
Poster: ccc
Ohja en ik ben nog op zoek naar het nummer met de tekst. Veur zint mit der bus noa ostenrich geweest, ostenrich geweest , ostenrich geweest. Ik dacht tenminste dat het zoiets was.
Dankje patrick, ik ga het vanavond even checken.
Voor die Oostenriek had ik al gegoogled, maar aangezien ik niet zo goed dialect kan typen vond ik niets haha. :D
Poster: PatrickBeuken
Tja... met zo'n duidelijke omschrijving kan ik niet meer dan gokken :P