carnavalsmuziek 2008 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

fistfull    posted on 17-01-2008 17:08
Hallo luitjes,
Wat worden volgens jullie de carnavalskrakers van 2008?
Volgens mij gaan goeiemoggel - happy hour crew, een bussie vol met polen - johan vlemmix en de soldaat - dj arnoud en dj jasper het goed doen.
User edit by fistfull on 18-01-2008 @ 07:56:52 (100%)

What do you think about carnavalsmuziek 2008 ??

Vote :   

fistfull    posted on 06-02-2008 12:12
Ik moest draaien voor kinderen tussen 12 en 15, ik heb 'een bussie vol met polen' toch redelijk vaak als verzoekje gehoord.
Sanduwr    posted on 06-02-2008 14:13
Poster: cross-over

volgens mij is de eerste van all13jaanke en dat intro van Monsieur Cannibale uit de Efteling en de bijbehorende track:  ‘Arrogante Kwal’

bedoel je het roeilied of een liedje met roeien erin??

ow haha, ja die bedoelde ik Happy, laughing

ja ik zal even kijken of het, het roeilied is. maar welke liedjes zijn er dit jaar veel gedraait met carnaval waarin voor kwam over roeien?
cross-over    posted on 06-02-2008 14:15
pfff, genoeg, maar bedoel je het nummer waar iedereen gaat zitten en dan roei-bewegingen maakt?
http://soundcloud.com/lau-daniels
Sanduwr    posted on 06-02-2008 14:25
Poster: cross-over
pfff, genoeg, maar bedoel je het nummer waar iedereen gaat zitten en dan roei-bewegingen maakt?

Nee, die heb ik al genaamd: zwemles  Cry
maar zoveel nummers zijn er dit jaar volgens mij niet zoveel gedraait met roeien?
Sandr    posted on 06-02-2008 14:25
Double Dj's - Roeien zeilen vissen
Play that funky music white boy....
robbert    posted on 06-02-2008 14:34
John coenen - eve e slukske
Patronaatsknoppele - hoebair
Patronaatsknoppele - jodelodelohiti
Erwin - veer zomers laank

Dit is carnavals muziek!
DJKIWI    posted on 06-02-2008 16:43
Ik weet niet hoe hoe ze boven de rivieren carnaval vieren, maar bij ons in Limburg hoef je echt niet met die nederlandstalige nummers aan te komen.
Ik heb de afgelopen vijf dagen gedraaid: Limburgstalig, Polka's, Samba's, uptempo nummers etc.

Een veelgedraaid nummer was dit jaar : DJ Ross en Ben verdellen - Gelok 2007, Rio - De Janeiro, DJ Jean - The launge relaunged, La bamba - Ich hub 't druk druk druk.
User edit by DJKIWI on 06-02-2008 @ 16:50:13 (70%)
ccc    posted on 10-02-2008 23:27
Even een vraagje, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Afgelopen carnaval heb ik vaak een nummer gehoord, ook vorig jaar en het jaar daar voor.
het is een vrolijk nummer, niet echt een carnavals nummer meer een feest nummer, maar hoor hem alleen met carnaval.

Ik probeer het even te omschrijven hoe het gaat.

Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , owehoheho owehohewe oweohoweo. en dan weer nananana, en zo gaat het door.

Ik weet het een zeer duidelijke omschrijving. Happy, laughing Maar er is maar een nummer hoe zo gaat en misschien heeft iemand een idee.
mrwhoopie    posted on 10-02-2008 23:33
Poster: poedel

Mja, ik heb mijn carnavalsmix voor op onze carvnavalswagen bijna af, dus als er interess naar is wil ik hem wel posten.

Dit is overigens het derde jaar dat zoiets maak, eerste jaar niet gebeatmatched gewoon achterelkaar geplakpt, vorig jaar wel gebeatmatched maar toch wel fouten, en dit jaar hoop ik toch wel wat beters te hebben, ben iig al op 60 min waar zon 80 nummers inzitten.

Posten die handelCry
mrwhoopie    posted on 10-02-2008 23:35
Poster: robbert
John coenen - eve e slukske
Patronaatsknoppele - hoebair
Patronaatsknoppele - jodelodelohiti
Erwin - veer zomers laank

Dit is carnavals muziek!

Idd heel populair,maar helaas van 2007
ccc    posted on 10-02-2008 23:36
Ohja en ik ben nog op zoek naar het nummer met de tekst. Veur zint mit der bus noa ostenrich geweest, ostenrich geweest , ostenrich geweest. Ik dacht tenminste dat het zoiets was.
PatrickBeuken    posted on 11-02-2008 00:19
Poster: ccc
Even een vraagje, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Afgelopen carnaval heb ik vaak een nummer gehoord, ook vorig jaar en het jaar daar voor.
het is een vrolijk nummer, niet echt een carnavals nummer meer een feest nummer, maar hoor hem alleen met carnaval.

Ik probeer het even te omschrijven hoe het gaat.

Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , Nananaaaa nananaaaa nananaa nananana naaa , owehoheho owehohewe oweohoweo. en dan weer nananana, en zo gaat het door.

Ik weet het een zeer duidelijke omschrijving. Happy, laughing Maar er is maar een nummer hoe zo gaat en misschien heeft iemand een idee.

Ik denk dat je "Nananana hehehe" bedoelt, o.a. de Hermes Houseband speelt dit.
Poster: ccc
Ohja en ik ben nog op zoek naar het nummer met de tekst. Veur zint mit der bus noa ostenrich geweest, ostenrich geweest , ostenrich geweest. Ik dacht tenminste dat het zoiets was.

Dat is "Veer zien mèt de bös nao Oosteriek gewees" van Beppie Kraft.
ccc    posted on 11-02-2008 08:33

Dankje patrick, ik ga het vanavond even checken.

Voor die Oostenriek had ik al gegoogled, maar aangezien ik niet zo goed dialect kan typen vond ik niets haha. :D

ccc    posted on 11-02-2008 19:39
Het is niet Nanananana hehehehe van e hermes house band.

Het lijkt er ook totaal niet op. Het is echt een happy song. Een party nummer.
PatrickBeuken    posted on 11-02-2008 19:59
Tja... met zo'n duidelijke omschrijving kan ik niet meer dan gokken :P
ccc    posted on 12-02-2008 09:29
Poster: PatrickBeuken
Tja... met zo'n duidelijke omschrijving kan ik niet meer dan gokken :P

Ja je hebt gelijk haha. Toch bedankt. :P

Misschien dat ik een dezer dagen iets inspreek met een microfoon en het dan even upload.
ccc    posted on 27-02-2008 18:16
Ik heb het nummer gevonden. :D :D :D

Talk Of The Town - The La La Song

Iemand enig idee of hier een remix van is?
DJKIWI    posted on 27-02-2008 18:29

Talk Of The Town - The La-la Song is een nummer uit 1994
Op de cd-single vind je 3 versies: 1. Party mix       2:50
                                                 2. Alternate mix  4:17
                                                 3. House mix      5:40
Een jaar later hebben diezelfde gasten een identiek nummer uitgebracht: The Kwek Kwek Song.
Op deze cd-single vind je 2 versies : 1. The Kwek Kwek Song 2:25
                                                      2. The Happy Song        2:51

This is an old Topic

No new postings for 6.232 days.
 Post CommentThat would be 207.7 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

111 Users online: 10 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 16.521
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.586