Graag zou ik men setje (Numark DM2002x en Jb-systems (M)CD200) inbouwen in een houten koffer. Had gedacht de zijkanten waar de cdspelers inkomen te bekleden met mousse zodat ze redelijk stevig zitten en dus bij transport niet rondspringen. Is dit een goed idee of niet? en waar moet ik nog opletten als ik zo iets wil bouwen??
mvg Dj Volano
What do you think about Inbouwen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja maar omdat hij zegt dat hij een houten kist wil bouwen om te vervoeren.beter flightcase dan. Inbouwen vind ik toch meer voor thuis gebruik dat het mooi staat.
Je zal in de handleiding van de meeste DJ-gear ook vinden dat het niet is "toegestaan" om de mixer in een flightcase te gebruiken ivm de warmte. (vreemd genoeg maken leveranciers als Prodjuser juist flightcases die bedoeld zijn om de gear te gebruiken IN de flightcase. Dit blijkt bijvoorbeeld uit het klepje voor een CDJ-case.)
On-topic: Ik zou ook een fabriekscase zoeken. Ik ken een aantal flightcase bouwers die aangeven dat je zelf nooit goedkoper kan bouwen met een vergelijkbare kwaliteit. Flightcase materiaal (profielen, hoeken ed) is namelijk ook behoorlijk prijzig.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Zal eens rondkijken op internet of ik geen goede case hiervoor vind. Of mss gewoon koffer bouwen waar de 2 Spelers inpassen enkel voor het vervoer, en dan wanneer ik moet draaien die er gewoon uithalen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.313 days. Post CommentThat would be 210.4 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...