Poster: DjChiquePoes
Admin,
Neem je ook je eigen mixer mee als je ergens gaat draaien?
Tairip,
Maar kan een beginnende dj de in en outs leren op zo'n mixer of zijn er te veel effecten erop om te beginnen?
Ik begrijp dat de CDJ400 goed genoeg zijn. Kunnen die ook gebruikt worden met de DJM800 of DJM1000?
Waarom zie ik geen CDJ 400 en DJM 800 combi?
Poster: ccc
Ik denk zelf omdat de CDJ 400 pas uit is. ?
Tairip,
Maar kan een beginnende dj de in en outs leren op zo'n mixer of zijn er te veel effecten erop om te beginnen?
Ik begrijp dat de CDJ400 goed genoeg zijn. Kunnen die ook gebruikt worden met de DJM800 of DJM1000?
Poster: Luxx
er word steeds niet goed op je vraag ingegaan:
je kan elke speler vrijwel op elke mixer aansluiten. het zijn gewoon RCA kabels die van de cd speler naar een kanaal van de mixer gaan. dus al koop je een JB systems beat4mkII dan zou het nog steeds prima werken in combinatie met bijv. cdj-400's
Hallo Allemaal,
Waarom zie ik geen CDJ 400 en DJM 800 combi? Is de CDJ 400 niet goed genoeg voor het draaien in een club? DJM800 zeker goede clubmixer, maar kan dat niet in combi met CDJ400?
CDJ400 schijnt de nieuwste generatie cd spelers te zijn vanwege de digitale input (Mp3, USB, etc), is dit niet wat voor de club scene van toepassing is?
Ben een beetje verloren. Ben ook een beginnende dj...wil goed beginnen althans wil goede spullen kopen om iets te hebben waarmee ik ook in clubs kan draaien binnen 6 maanden of zo.
Iemand advies?
DJ Chique Poes
Ben een beetje verloren. Ben ook een beginnende dj...wil goed beginnen althans wil goede spullen kopen om iets te hebben waarmee ik ook in clubs kan draaien binnen 6 maanden of zo.
Admin,
Neem je ook je eigen mixer mee als je ergens gaat draaien?
Poster: Dj_Fantasy
Een paar weken terug heeft Lead toch gezegd:
2 X CDJ 1000 MKIII + DJM 800 -> Club Standaard
2 X CDJ 400 + DJM 400 -> Bedroom Dj's
Hiervoor worden ze eigenlijk gebruikt.
Poster: soundcollector
Hallo,
Ik denk omdat de meeste mense die een djm 800 hebben, streven naar perfectie op vlak van materiaal.
Het is 'algemeen' bekend dat de cdj 1000 DE top speler is (ookal dit voor iedereen heel anders ligt)
Maar de meesten die een djm 800 hebben willen gewoon meer als een cdj 400, ze willen meer en groterdenk ik... Het is gewoon een kwestie hoe je erover denkt en hoeveel geld je hebt.
Btw als je trug wil beginnen draaien voor over een half jaar in een club te draaien dan denk ik dat ge het beter niet kan doen, zo voorkom je eventuele grote teleurstellingen... Niet slecht bedoelt ofzo hoor.
Je kan het een beetje vergelijken met ooit eens voetbal gespeeld en nu begin ik trug en over een half jaar wil ik bij ajax spelen (je kan dan wel een grote streven naar hebben maar dit wil nog altijd niet zeggen dat dit je lukt)
Het kan natuurlijk altijd maar je kan beter zo weinig mogelijk hopen hierop. Ik vraag me af waarom je terug wil beginnen, voor de liefde voor muziek of gewoon omdat je in een club wilt staan
gr