SONY MDR-XD100 Hoofdtelefoon Kabel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Slif    posted on 14-01-2008 16:36
Hej gaste,

Heb een probleem, ik heb een Sony MDR-XD100 Hoofdtelefoon die ik gebruik voor
m'n iPod in de trein ofzo (dus niet om te draaien). Nou zit daar een snoer aan van
3,5 meter, en da's behoorlijk in je binnenzakCry. Ik dacht dus van nou, laat ik m ff inkorten
dat scheelt, en ik heb eerst de kabel van mn linker schelp doorgeknipt (ik heb een split-end, dus
de draad gaat naar allebei), en eerst geprobeerd oftie t nog doet. Ik dus die kabeltjes
strak in elkaar gedraaid, maar hij doet nu dus links helemaal niks meer, vreemd aangezien
het gewoon een geluidskabeltje is, dacht ik?

Wie kan me helpen, en zorgen dat ik me draadje wee zo aan mekaar krijg dattie t weer doet?

Greetz,
Slif

What do you think about SONY MDR-XD100 Hoofdtelefoon Kabel ??

Vote :   

Nandi    posted on 14-01-2008 16:55
IK weet niet of dat wel zo slim was om dat door te knippe , niet dat ik er veel van ken Happy, laughing mijn hp is ook kabel van 6 meter :d
robbert    posted on 14-01-2008 16:56
Tja hij zou het gewoon moeten doen, want zover ik weet bevat een normale HP gewoon luidspreker draad..
Slif    posted on 14-01-2008 17:15

Ja,

Ik vind het ook raar want ik heb in mn leven al tachtigduizend luidsprekerkabeltjes
verlengd, en dat ging altijd goed. Maar er zit namelijk ook nog (naast het koperen kabeltje) een
groen kabeltje naast, en of ik die nu apart verbind, of samen met de koperen maakt niet uit.
(Ze zijn trouwens niet van elkaar geisoleerd in de kabel)

Gr,
Slif

This is an old Topic

No new postings for 6.209 days.
 Post CommentThat would be 207 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: 13 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 41.379
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.536.010