heey. Ik heb een probleem. Mijn numark cdn22 mk4 van 3 maanden oud geeft als k ene cd´tje in speler 2 doet een stuk of 6 tikken en dan speelt verschijnt de cd pas op de display. zou iemand me kunnen helpen met dit probleem? greetz dj one-eye
What do you think about tik in cd speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wat bedoel je precies?? een tik door de speakers of letterlijk uit het apparaat? in dat laatste geval is het je loopwerk. als je garantie hebt gewoon terug brengen...
t was in mijn apperaat zelf. en ja als zijnde "nieuw" en "2 keer gebruikt" brengt ie tog wat meer op
This is an old Topic
No new postings for 6.237 days. Post CommentThat would be 207.9 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.