Poster: tairip
Hij heeft geloof ik vestax in een andere kamer staan
Poster: Daanb
Warez is voor lozers, laat mij niet laggen... Als jij niet proffesioneel bezig zou zijn, en gewoon achter je computertje wat muziek wou maken, zonder er echt geld mee te verdienen denk ik ook niet dat jij software aanschaft wat je honderden euro's kost.
Ziet er wel leuk uit! Lijkt wel een winkel je mist alleen die prijs kaartjes
Poster: bambamstudio
Nee
Poster: JerZiet er wel leuk uit! Lijkt wel een winkel je mist alleen die prijs kaartjes
als jij er nog nooit van gehoord hebt, betekent het dan dat het niet bestaat?
denk niet dat ik je een verantwoording schuldig ben.
Poster: Luxx
geezz,was niet lullig bedoeld. dacht even interesse te tonen
ja sorry, maar het komt te vaak voor da ik me moet verantwoorden als je ( te veel, ik geef het toe ) gear hebt.
Maar je hebt mijn antwoordik wardeer het natuurlijk wel, roep het ook een beetje over mezelf heen
ok, ja ik vroeg het me gewoon af weetje, want tegenwoordig heb je zoveel proffesionele producers. en dat terwijl het grootste deel echt geen gigantische studio heeft. vaak heb je al genoeg aan een leuk midi keyboard en een pc met goede geluidskaart. volgens mij is een studio eigenlijk alleen echt handig als je tracks opneemt met rappers of bands..toch ?
Ik ben een Gearjunk, dus daarom heb ik veel. Omdat ik veel met en voor andere producers werk wil ik zijn compatible met hun studio qua software. Vandaar ook veel software.
oh ok dan snap ik et wel.
kan je ook echt alleen hiervan leven ? of heb je nog andere baan hiernaast
kan hier van leven
ok vet man, tis wat anders dan mijn keukenbaantje :D
Poster: NielsR
Ziet er allemaal heel leuk uit, gebruik je mac btw ? ik zie precies windows draaien op je computer maar ik kan het niet 100 procent zien.
ik heb momenteel windows draaien, ik ga over naar mac ergens dit jaar.