Hey, op eBay kun je CDJ200's kopen aan een veel goedkopere prijs dan hier in Europa (zelfs met importtaksen). Maar, de adapter is wel een Amerikaanse. Ik vroeg me af of je een Europese adapter ergens apart kunt kopen? (voor je me afraadt om op eBay te kopen, heb nog niks besloten en zal zeker niks overhaast doen, ik informeer me wel)
What do you think about CDJ adapter ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Daarvoor kun je wellicht beter naar een winkel van jouw keuze bellen en meteen vragen. Die zullen daar nog het best van al op kunnen antwoorden, ook in verbrand met prijs van zo'n adapter.
pas wel op dat je dan de goede spelers koopt he, je hebt in sommige landen ander net spanning in de muur zitten (vandaar ook de andere adapters),, je hebt universele apparaten waarbij je op de achterkant kunt instellen op welke spanning je zit, maar bij sommige modellen kan dit niet, en dan heeft het dus geen zin een andere adapter te kopen want dan brand het apparaat gewoon door, door overbelasting
op de meeste electrische apperaten uit de USA zit een Switch voor 120 of 240 volt.. tenminste, ik heb hier een TFT staan van samsung, daar zit een switch op..
anders even een Omvormertje halen bij de locale Electronica winkel, kost je rond de 35 euro stuk(goede) . en je kan er weer tegenaan..
daarnaast wil ik je er even op wijzen dat je GEEN garantie krijgd in NL op Pioneer Equipment aangeschaft in het buitenland! het kan zijn dat hun 1 jaar aanbieden, maar vaak word dat hier in NL niet aangenomen! wees slim, spaar even door en koop ze dan in NL.. Reperatie kosten kunnen zich best opbouwen, waar je bij een Officiele Pioneer NL/BE winkel gewoon een nieuw toestel zou krijgen, kan je het vergeten met een toestel uit de USA!
User edit by Laidback on 12-01-2008 @ 19:12:28 (32%)
This is an old Topic
No new postings for 6.277 days. Post CommentThat would be 209.2 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.