service feedback utrecht.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

neutje    posted on 10-01-2008 15:48
hallo mede djs

ik heb een probleem met feedback utrecht.
ik heb ongeveer een half jaar terug 2 speakerbags voor mijn mackie srm 450 besteld.
dus op een vrijdag kreeg ik een kaartje dat ze in de winkel waren aangekomen en dat ik ze kon komen halen. dus ik naar utrecht toe, kom ik daar in de winkel, kunnen ze mijn tassen niet vinden.
dus ik weer naar huis en hun zouden de tassen nu opsturen met de post. dus ik wachten.
toen kwam na ongeveer een week het pakketje binnen bij mij, toen bleek er maar 1 tas te zijn.
dus ik dacht nou ja dan bestel ik er we 1tje bij, dus dat deed ik ook.
na een paar weekjes kreeg ik weer een pakketje , toen was het de verkeerde tas,  het was namelijk een tas voor een mackie srm 350.
dus ik ging bellen naar feedback, dus ik mocht hem terugsturen en dan zouden hun de goede tas opsturen.
dus nu ben ik ruim 4 maanden later en kreeg ik hem net binnen.
maak ik hem open is het een heel ander merk tas en een hele andere kleur.
dus nu ben ik zwaar over de zeik want 2 verschillende tassen dat ziet er natuurlijk niet uit.
en nu probeer ik ze te bellen maar ze nemen zoals gewoonlijk weer eens niet op.
en dat is wel vaker het geval dat ze de telefoon niet opnemen.

nou dat was mijn verhaal.
en nou ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden ?

groeten neutje

What do you think about service feedback utrecht. ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 10-01-2008 15:57
onfatsoenlijk, dit vind ik echt niet te geloven. 1 fout is geen probleem 2e is al veel minder! Ik vind eigenlijk dat ze nou de goede tas gratis bij jou thuis moeten (laten)afleveren.
neutje    posted on 10-01-2008 16:17
ik vind het ook onfatsoenlijk, moet ik al meer als 4 maanden wachten.
en dan krijg ik weer eens een verkeerde tas.
nu moet die weer terug ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
maarjah ik kan ze bij feedback niet bereiken.
volgens mij nemen ze gewoon niet op omdat ik het ben.
tairip    posted on 10-01-2008 16:18
Het is geen correcte afhandeling maar nu moet ik zeggen dat Mackie erg slecht levert en de Feedback hier waarschijlijk ook weinig aan kan doen!

P.s. ondanks dat ik reageer vind ik het eigenlijk niet gepast om dit soort dingen publiekelijk te maken, dit gaat om incidenten en dit hoor je zelf op te lossen met het des betreffende bedrijf!
MissSalem    posted on 10-01-2008 16:23
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je ons vraagt wat we ervan vinden. Cry

Natuurlijk is het geen goede commerciële zet van die winkel in kwestie, en natuurlijk delen we je mening en vinden wij ook dat dit niet correct is... Maar openlijk maken, om te vragen wat we ervan vinden? Daar heb ik moeite mee.

Dit moet je nodig regelen met de winkel zelf...
neutje    posted on 10-01-2008 16:24

@ tairip: tjah het is moeilijk oplossen al nemen ze de telefoon bijna nooit op, daar erger ik me echt dood aan.
en misschien kan feedback er niks aan doen dat het zo lang duurt, maar 3 keer foute dingen sturen is natuurlijk wel hun fout toch.

thomassmith    posted on 10-01-2008 17:06
ik vind het het gewoon apnormaal en ik ga nooit meer iets bij feedback bestellen ik heb zo iets gehad maar dan met een cd speler
DeepSoundz    posted on 10-01-2008 17:13
Ik zou echt ff langs gaan hoor want dit kan gewoon echt niet!Cry Dat jij je kon inhouden ik zou echt zo kwaad worden
Flexii    posted on 10-01-2008 17:15
ik vind het echt rot voor je ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt naar zo'n fouten, maar fouten worden nu eenmaal gemaakt, en volgens mij is dit forum niet bedoeld om winkels zwart te maken
Tizio    posted on 10-01-2008 18:40

Hmm, Feedback is voor mij altijd geweldig geweest in service! (Rotterdam dan hèWinking my eye Doen nergens moeilijk over en zelfs een strobo van showtec hebben ze zonder problemen terug genomen, en een nieuwe gegeven! hij viel niet echt in de garantie, het probleem. Ben altijd keurig geholpen daar!

Maar wat je vertelt kan nogsteeds niet! Je had er al lang heen moeten gaan en anders gewoon contact op moeten nemen met Rotterdam (hoofdkantoor).

jera    posted on 10-01-2008 18:49
ik vind dit niet de winkel zwart maken (opzich wel) maar dit kan dus ook JULLIE overkomen.
Je kan dit ook als een soort waarschuwing zien. Ik vind ze in rotterdam ook niet bepaald geintreseerd ik vroeg of ze de pioneer djm-400 hadden wat zegt die NEE!! En even kijken wanneer ze weer binnen komen is ook teveel moeiten:S  Dat vind ik dus ook geen service kom er af en toe is ds zeg maar 5 a 6 keer per jaar en ik ben 1 x goed geholpen de andere 5 keer niet!! gelukig zit correct ernaast die hadden hem nog wel Happy, laughing dan maar zo toch ?

djdinaio    posted on 10-01-2008 19:05
Het is inderdaad minder dat jouw dat overkomen is. Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad met de service van Feedback Utrecht (van mij verdienen ze een warme douche Cry).
Heb in het verleden vaak genoeg een bezoek gebracht aan deze winkel en materialen gekocht en nooit geen problemen gehad met het bestellen of afleveren van het product.

neutje    posted on 10-01-2008 19:14
ik heb ze vanmiddag nog ff gebeld, en er werd eindelijk een keer opgenomen nadat ik heel veel keer gebeld had.
maar nu hebben ze me verzekerd dat ik zaterdag de goede tas in huis heb.
dus ben benieuwd.
en die ene speakertas die ik vandaag op gestuurd kreeg was duurder als die mackie tas die ik betaald had, en ik mocht kiezen of een mackie tas erbij wilde of die andere die duurdere, zodat ik 2 dezelfde heb. dat vind ik dan wel weer goed.
maar heb toch voor de goedkopere mackie tassen gekozen want die vind ik mooier.
Aemilius    posted on 11-01-2008 13:30
@ Tairip

Waarom is dit ongepast dat hij dit ons even meld? Wat feedback hier doet is gewoon niet gepast en dat mogen alle DJR's wel even weten vind ik.. Straks zitten wij met hetzelfde probleem..

Gelukkig is het probleem nu opgelost! Veel plezier met je tassen! Winking my eye
User edit by Aemilius on 11-01-2008 @ 13:32:22 (36%)
tairip    posted on 11-01-2008 13:55
Poster: Aemilius
@ Tairip

Waarom is dit ongepast dat hij dit ons even meld? Wat feedback hier doet is gewoon niet gepast en dat mogen alle DJR's wel even weten vind ik.. Straks zitten wij met hetzelfde probleem..

Gelukkig is het probleem nu opgelost! Veel plezier met je tassen! Winking my eye

Met het zelfde probleem? Dit is incidentieel!

This is an old Topic

No new postings for 6.097 days.
 Post CommentThat would be 203.2 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: maor7583 & 5 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 4.757
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.068.335