Pioneer HDJ1000 of Technics RP-DH1200 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Flexii    posted on 06-01-2008 22:26
Ik moet echt een nieuwe hoofdtelefoon hebben,, iemand advies, ik heb er 2 uitgezocht, maar als iemand nog andere suggesties heeft graagCryCry

What do you think about Pioneer HDJ1000 of Technics RP-DH1200 ??

Vote :   

mrwhoopie    posted on 06-01-2008 22:45
Wil morgen ook de hdj gaan halen,heb het altijd een vette hoofdtelefoon gevonden.
Illusion    posted on 06-01-2008 23:43

Technics RP DH 1200

Ik heb hem zelf, en vindt het een ideale hoofdtelefoon.

Hoofdtelefoon is Picobello!!!!!

Pioneer is duurder, misschien wel net zulke goede kwaliteit. Maar toch heb ik deze gekozenWinking my eye

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 06-01-2008 @ 23:43:22 (19%)
Bodgi    posted on 07-01-2008 00:26

sennheiser HD25

we love that kind of headphones b)

MissSalem    posted on 07-01-2008 07:51
Poster: Bodgi

sennheiser HD25

we love that kind of headphones b)

Ik zou ook voor de Sennheiser HD-25 kiezen. Heb gezien hoe die naar alle kanten toe geplooid werd; zo stevig dat dat spel is!
Is wel geen "cool-looking" hoofdtelefoon, maar wel superefficiënt. Heeft kleine oren en het is een gesloten hoofdtelefoon.
De draadjes in de koptelefoon kunnen ook niet kapotgedraaid worden. Ze hangen een klein klein beetje uit de kleine oren, die je apart wel kan draaien.

Hoe dan ook, dit zou mijn persoonlijke favoriet zijn. Happy, laughing

Pioneer HDJ-1000... Kostelijke koptelefoon en die draadjes zitten nauw verbonden met de oren. Die oren kan je draaien langs alle kanten ook. Probleem is dan wel: draai eens verkeerd en de kans bestaat dat je dat oor in je hand hebt. Op zich anders wel een goede koptelefoon!

Over de Technics kan ik niets kwijt. Die ken ik niet goed genoeg. Wel weet ik dat dat Technics een zeer kwalitatief merk is.

Wil hierbij niets of niemand afbreken. Wou dat even kwijt. Happy, laughing
MoXeGy    posted on 07-01-2008 09:00
ik heb de pio nog niet onder handen gehad, maar heb de technics wel en hij bevalt zeker wel.
robbert    posted on 07-01-2008 09:36

Maak ook gebruik van de search functie, er zijn al een heleboel topics met de zelfde vraag! Happy, laughing

bv: klik of klik of klik

Armiworm    posted on 07-01-2008 10:16
Ik heb de pio, goede geluidskwaliteit, draait alle kanten uit,
en t'is niet dat je hem kapot gaat maken door het draaien,

Hij bevalt me prima, maat hij is wel vrij prijzig.
Ferrox    posted on 07-01-2008 10:36
Ik heb beiden gehad. eerst een pioneer, toen een technics, maar ik die heb ik weer omgerolen voor een pioneer omdat ik toch iets miste in het geluid van de technics.. Maar als je geen beide gewent bent maakt het denk ik weinig uit.
dancedimension    posted on 07-01-2008 12:48
heb reviewtje geschreven van de technics: ////www.djresource.eu/Forum/topic/4293/Review--Technics-RP-DH-1200/

Ben zelf een trouw gebruiker van de Technics Cry
bartezzz    posted on 07-01-2008 13:16
k heb met bijde hp's gedraaid en k vond de geluidskwaliteit van de hdj 1000 net iets beter maar je betaald er ook wel wat meer voor.
je zou ook eens naar de pioneer se-dj 5000 moeten kijken (die heb k nu:p) en k vin m echt super en die is ook niet zo duur.
robbert    posted on 07-01-2008 13:36
Ik heb zo ongeveer alle hoofdtelefoons uit deze prijsklasse op mijn hoofd gehad en beluisterd. Ik vond er echter 2 HP's bovenuit springen, dat waren de Hd-25 en de Hdj-1000. Ik ben toen uiteindelijk voor de HD-25 gegaan omdat ik deze net wat fijner vond zitten, maar dat is persoonlijk.

Tip: ga eens naar feedback in Eindhoven, daar kun je alle hoofdtelefoons beluisteren.

Ps. ik zie dat je uit Heerlen komt, gezellig weer een limburger erbij :D
soundcollector    posted on 07-01-2008 13:55

technis !!! waarom? hij is gewoon super, de senn hd 25 is ook super maar ik vind dit precies plooibaar speelgoed en duur !!

De technis is echt heel sterk, gewoon nie kapot te krijgen en super geluid. Hij doet ook geen pijn aan je oorschelpe als je hem lang op hebt.

Ik zou ook eens testen voor de ultrasone hp's, deze hebbe het schijnt een speciaal geluidssysteem waardoor je gehoor beter beschermd is...

EDIT :dacht dat het om de rp dj ging niet de dh ---> dan zou ik voor de pio gaan omdat van de rp dh ik toch al een paar negatieve comments heb gehoord gr

User edit by soundcollector on 07-01-2008 @ 17:35:41 (39%)
Lanky    posted on 07-01-2008 15:14
ik heb een sennheiser hd25, en een maat van mij heeft precies die technics rp-dh1200,  die jij eventueel wil kopen. ik heb ze even vergeleken en in mijn ogen zijn het allebei gewoon topdingen. Cry ik zou niet weten hoe de pioneer is, maar als ik naar vorige reacties van de members hier denk ik dat er vrij weinig verschil in kwaliteit is.

het is nu nog maar een kwestie van smaak denk ik? Winking my eye
als ik de hd25 niet had, had ik voor de technics gegaan, die technics die mn maat heeft, heeft hem in het paars, en dat vind ik zeker wel stylish. maargoed, dat is mijn mening Winking my eye

succes!

MoXeGy    posted on 07-01-2008 16:49
De Paarse technics is wel een andere versie he Winking my eye
Xtremer    posted on 07-01-2008 17:10
Ik zou voor de Pioneer HDJ gaanCry Komt echt super geluid uit en gaat niet stuk! Vooral die extra bass is erg fijnCry En ziet er vet uit!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
robbert    posted on 07-01-2008 17:35
Poster: soundcollector

technis !!! waarom? hij is gewoon super, de senn hd 25 is ook super maar ik vind dit precies plooibaar speelgoed en duur !!

De technis is echt heel sterk, gewoon nie kapot te krijgen en super geluid. Hij doet ook geen pijn aan je oorschelpe als je hem lang op hebt.

Hd-25 speelgoed? Het is de sterkste HP die er te koop is, unbreakable..
soundcollector    posted on 07-01-2008 17:36
Poster: robbert

Hd-25 speelgoed? Het is de sterkste HP die er te koop is, unbreakable..

lees --> plooibaar speelgoed, hij voelt zo soepel aan... is geen negatieve opmerking hoor Happy, laughing
Ft    posted on 07-01-2008 17:51
Ikzelf heb de Technics... ben dr zeer tevreden over...
Had in de winkel even de Pioneer getest en daarna de Technics... De Technics voelde naar mijn mening toen beter en voldeed aan mijn wensen...
Daarom is het misschien slim om ze even te testen... beide zijn goede HP's en er zijn voor allebij veel voor en tegenstanders... gewoon even testen en kijken welke je zelf het fijnste vindtWinking my eye
Bastian    posted on 07-01-2008 18:10
Sommige mensen zeggen dat de technics onverwoestbaar is, toch heeft de mijne als wat scheurtjes hier en daar..
Verder wel een prima koptelefoon alleen wel een beetje zwaar en als je een kleinere hp gewend bent reuze groot!
Geluid vind ik wel dik in orde, dempt ook goed enzo.
Zit misschien ook te twijfelen over een tijdje mocht ik een nieuwe hp kopen tussen de pioneer en de hd 25, aan de ene kant de stevigheid van de hd bevalt me wel en aan de andere kant weer de looks van de pioneer alleen hoor van de ene dat de pioneer rap kapot ging en bij de ander ging hij prima mee:P
rickdekoning    posted on 07-01-2008 20:19
Heb je wel eens gedacht aan een Denon HP1000? Looks heeft deze hp zeker ik ben er tot nu toe erg tevredn over, hij heeft nog geen mankementen vertoont...
Burton206    posted on 07-01-2008 23:15
hdj 1000, lekker grote schelpen en zeker een goed geluid
2e plaats komt zeker de technics omdat het geluid ook zeker goed is alleen zijn de schelpen net ff wat kleiner Unhappy
3e plaats komt sony. wel weer een goede schelp maar het geluid..... UnhappyUnhappyUnhappy
Lanky    posted on 08-01-2008 01:13
Poster: MoXeGy
De Paarse technics is wel een andere versie he Winking my eye

o echt? mijn fout, maar ik denk niet dat er veel verschil zal zijn.

en ik voel me nu wel een beetje bedreigd nu. want hoe durft er iemand de HD25 speelgoed te noemen? je kan werkelijk alles vervangen aan dat ding (of nou ja, bijna alles dan)!

maargoed, ik denk dat al die headphones die genoemd worden wel op dezelfde kwaliteits klasse zitten.

dus weet je wat jij moet doen? ga naar de winkel, en pak ze allemaal die hier genoemd worden, en degene die het beste bij je past, die koop je!

succes kerel! Cry
User edit by Lanky on 08-01-2008 @ 01:14:07 (1%)
MoXeGy    posted on 08-01-2008 09:00
Zo ie zo zijn hp's persoonlijker, want  de ene vind veel bas mooi en de andere niet.
Nandi    posted on 08-01-2008 18:20
 Ik ga binnekort ook om Hp , ik denk aan Sennheiser HD205 die is goedkoop en goed Happy, laughing
Btw : iemand ervaring met Skullcandy hesh koptelefoon , da is zelfde prijsklasse als die sennheisr ( 50 euro ong. ) ?
Flexii    posted on 08-01-2008 18:23
skullcandy is eigenlijk niet gemaakt voor dj's,, al zullen ze wel vrij stevig zijn aangezien ze bedoeld zijn voor snowboarders
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

92 Users online: 11 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 14.173
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.974.403