Waarvoor dient dit apparaat? Heb ergens gelezen dat je het kan gebruiken bij Ableton Live, maar wat kan je ermee doen? Is het zoiets als de bcr2000 behringer?
What do you think about Evolution UC - 33e ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat is een midi keybord van m audio (toch) met dit ding kan je clips in live aansturen en parameters en levels mee aansturen dus als je de schuif open schuift en dan kan je instellen dat clip 1 harder of zachter gaat
ik heb er zo eentje is een fijn machienjte, ik gebruik hem ook voor ableton.. voor mn producties je kan elke fader , en draaiknop "mappen",en een functie in ableton koppelen.. Spaaart veel tijd uit en moet je niet alles met je muis doen, zo kan je ook live meerdere effecten tegeljik laten werken! je hebt ook verschillende Scene op dat ding, zodat je niet elke keer een knob anders moet mappen! maar, verder ga ik er niet op in. Het is gewoon zeer fijn om mee te werken!
Poster: christiano dat is een midi keybord van m audio (toch) met dit ding kan je clips in live aansturen en parameters en levels mee aansturen dus als je de schuif open schuift en dan kan je instellen dat clip 1 harder of zachter gaat
je zit er helemaal naast. je verward het met de m-audio evolution mk2
www.mothermusic.nl
This is an old Topic
No new postings for 6.273 days. Post CommentThat would be 209.1 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.