Poster: sparckless
De rmp2 is prima voor thuis gebruik en een feestje. Alleen ik denkt niet dat ie in een club zou overleven!
Dus het is aan je zelf. Draai je vooral thuis neem de rmp2(of de cdj als je geld teveel hebt)
doe je drive-inn, verhuur, noem het maar op. Dan kan je waarschijnlijk beter de cdj nemen.
de rmp heeft meer functies dan de cdj
de build quality van de cdj is beter
Poster: donkey
jaa.. en als ze (= de clubscene) nu een beetje vertrouwen in die rmp-2 krijgen, en ze in de clubs plaatsen, en dan zien dat deze er goed tegenkunnen, dan heb je zowat hetzelfde als een cdj-1000 alleen voor DE HELFT van het geld :D
Bij Pioneer betaal je denk ik toch ook vooral voor de naam, en natuurlijk laten we eerlijk zijn het prijsverschil zal ook wel echt in de kwaliteit zitten. Kijk bijvoorbeeld eens naar de pitch schuiver van reloop en die van pioneer en de play en cue knoppen niet te vergeten Ik heb zelf 2 RMP2s en bij 1tje kreeg ik na 1 dag mn cd al niet meer terug was het slot-in systeem defect, heb natuurlijk wel nieuwe kregen! Maar ik denk dat zoiets bij Pioneer minder snel gebeurt als bij Reloop. Het zijn natuurlijk super spelers voor een heel aantrekkelijk budget en natuurlijk is Reloop ook echt niet van slechte kwaliteit!!
Maar ze kiezen in clubs toch niet voor niets voor Pioneer he?
Poster: mrwhoopie
De geluidskwaliteit van de pioneer is anders wel van heel goede kwaliteit,en beter dan reloop.Over de rest spreek ik mij niet uit,omdat dat bij alles wat ik koop belangrijk is,daarom heb ik ook geen mixer gekocht van pioneer.
Poster: loekBij Pioneer betaal je denk ik toch ook vooral voor de naam, en natuurlijk laten we eerlijk zijn het prijsverschil zal ook wel echt in de kwaliteit zitten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.