mini jack rp dj 1200
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

soundcollector    posted on 05-01-2008 00:58
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, de mini jack van men technics koptelefoon maakt slecht contact, Ik hoor door twee oren als ik er speeksel op deo (betere verbinding) maar als ik gewoon de mini jack in de xl jack steek dan krijg ik lang een kan ruis en langs de andere kant gewoon geluid.

Weet iemand waar ik een nieuwe jack aansluiting kan kopen of hoe ik dit probleem zelf kan maken?

Ik heb ondertusse een nieuwe rp dj bestelt omdat ik dit super koptelefoons vind maar dan kan ik degene die ik had als reserve gebruiken als ik hem gemaakt krijg

mvg

What do you think about mini jack rp dj 1200 ??

Vote :   

Winston    posted on 05-01-2008 01:20
Heb je de headphone ook getest op verschillende geluidsbronnen?
Tic Toc
soundcollector    posted on 05-01-2008 15:32
Ja, en ik heb ook een andere koptelefoon op deze geluidsbron getest en deze werkt hier wel op,
Kan ik geen andere kabel ofzo kopen en deze vervangen?

gr
soundcollector    posted on 08-01-2008 19:12
Niemand?
Yorick    posted on 08-01-2008 19:14
je kan ook een mailtje sturen naar technics voor een nieuwe kabelWinking my eye
( weet niet of het in de garantie valt ) maar weet je wel zeker dat het aan je mini jack plugje ligt? en niet aan de connectoren aan de binnenkant van je HP?
Flexii    posted on 08-01-2008 19:16
Ik heb die hp zelf niet dus ik kan je niet zeggen of er losse kabels te koop zijn, ik neem aan dat je dat wel ff zelf kan checken, je kan zowieso meteen zien aan je hp hoe ke kabel vast zit aan je hp, als je die los kunt draaien of klikken kun je ook wel een nieuwe kabel kopen, is dit niet het geval, je zou hem kunnen maken met een nieuwe plug maar das niet zo gemakkelijk
ceesietopc    posted on 08-01-2008 19:20
Als je een beetje soldeer ervaring hebt,, heel weinig maar, kan je het ook zelf fixen.. plugje bestellen, en eraan solderen. Wel beetje meet en strip werk, en het zal nooit helemaal 100% mooi worden, maar het is goed mogelijk.
ScottB    posted on 08-01-2008 20:34
Ik heb precies dezelfde koptelefoon en ik heb het probleem niet. De kabel kun je makkelijk vervangen. Als ik jou was zou ik geen rechte maar een gekrulde kabel bestellen. Er zijn op internet genoeg winkels te vinden waar ze de reserve onderdelen verkopen(ook de kussentjes bijvoorbeeld). Ook kun je altijd wel een handleiding vinden, mocht je die nodig hebben.
Lead    posted on 09-01-2008 00:50
Een nieuwe kabel is de juiste oplossing denk ik.

Solderen kan ook. Je koopt een plugje in een echte electronica winkel (geen dixons etc.) of pro audio zaak. Je kunt het stukje volgen voor de solderingen in mijn DJ Topic over het maken van een verloop kabel.

(klik plaatje)

Dit topic is ook te lezen in nederlands. Klik hiervoor op het nederlandse vlaggetje in de header van de topic.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-01-2008 00:51 (42%)
soundcollector    posted on 09-01-2008 10:02

ok bedankt lead

ga het proberen...

This is an old Topic

No new postings for 6.183 days.
 Post CommentThat would be 206.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 7 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 33.267
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.415.142