Erik Morillo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JSCoolen    posted on 31-12-2007 16:35
Hallo, 

Vanavond is er een feest in Outland (Rotterdam) waar Erik Morillo komt draaien. Ik weet dat hij een grote naam in Anerika is en dat hij heeft meegewerkt aan Real 2 Real (I Like to Move it).
Maar ik kan verder niets vinden wat voor muziek hij draait. Alles wat ik er over te weten komt is dat hij Dance en house draait (dus weet ik eigenlijk nog niets)

Op zijn website staat wel een nummer, maar het scriptje werkt bij mij niet dus ik kan niet luisteren.

What do you think about Erik Morillo ??

Vote :   

Laidback    posted on 31-12-2007 16:54
oow dat dure feesie in outland..

Erick Morillo >

Filmpje 1

Filmpje 2

Filmpje 3

Filmpje 4   < hier in een hele beste "trip" gok ik zo

dat zegt toch meer als zat ?
User edit by Laidback on 31-12-2007 @ 16:55:11 (45%)
Bastian    posted on 31-12-2007 18:17
Heeft iemand trouwens de playlist van (het sensation dvd clipje) Erick Morillo op Sensation 2004?
Die intro vind ik geweldig:D
JSCoolen    posted on 31-12-2007 18:17
zeker weten dank je wel. Dit moet goed vol te houden zijn.

Ik vind het niet zo heel duur hoor. Feesten zijn met oud en nieuw altijd duur.
Bastian    posted on 31-12-2007 18:19
Poster: JSCoolen
zeker weten dank je wel. Dit moet goed vol te houden zijn.

Ik vind het niet zo heel duur hoor. Feesten zijn met oud en nieuw altijd duur.

Maar meestal is dat inclusief hapjes en drankjes, hier krijg je naar mijn weten alleen de line-up voor.
JSCoolen    posted on 31-12-2007 18:20
dat is zeker waar. Maar niet alleen de line up is duur hoor. Ook de andere medewerkers zijn duur op zo'n avond.
dj-nick    posted on 31-12-2007 19:01
WTF?

47,50 voor deze line-up

Erick Morillo (USA)
Lucien Foort
Erick E
Peter Gelderblom
Born to Funk
Leon Benesty
Jody San
Roog
Mc Roga

Maar aan de andere kant ze gaan wel tot minimaal 7 uur door.
JSCoolen    posted on 31-12-2007 19:07
Erick E is toch ook niet goedkoop.

maar misschien hebben jullie gelijk het is een hoop geld, maar als ik zie wat je ervoor terug krijgt...
dj-nick    posted on 31-12-2007 19:14
Erick E is toch ook niet goedkoop.

maar misschien hebben jullie gelijk het is een hoop geld, maar als ik zie wat je ervoor terug krijgt...

Ja maarja dan denk ik dat dit een dikkere lineup is voor €10,-
Sidney Samson
Billy the Klit
Quintino
Kenneth G
Patrick
Groovenatics
One-Ambition
Afrojack
Gfreaxx
David G
Defekt

MC Lady Bee
MC Rico
MC Goodgrip
JSCoolen    posted on 31-12-2007 19:18
sorry ik ken er geen 1 Cry

Ik ben ook niet zo thuis in de wereld van DJ's. Ik doe alleen maar verlichting en geluid.

In ieder geval gaat er weer een hoop geld rollen vanavond
RenéKuppens    posted on 31-12-2007 20:12
Poster: Bastian
Heeft iemand trouwens de playlist van (het sensation dvd clipje) Erick Morillo op Sensation 2004?
Die intro vind ik geweldig:D

Wel de DVD Winking my eye

en ff zoeken in me map....

en ja deze heeft hij gedraaid maar weet niet of je deze bedoeld

Waiting in the darkness
JSCoolen    posted on 01-01-2008 06:18
er warenb dus ook VIP kaarten met onbeperkt eten en drinken. Lekkere hapjes en mooie dames.
Bastian    posted on 01-01-2008 17:09
er warenb dus ook VIP kaarten met onbeperkt eten en drinken. Lekkere hapjes en mooie dames.

Lijkt me nogal logisch op een feest als dat en op oud en nieuwjaars nachtWinking my eye
Laidback    posted on 01-01-2008 17:37
hoe was het , als dat niet een al te gekke vraag is :P

foto's ?

Morillo is nie slecht hea
JSCoolen    posted on 01-01-2008 22:27

Lijkt me nogal logisch op een feest als dat en op oud en nieuwjaars nachtWinking my eye

Nee hoor niets is logisch. Met de kaartjes van 47,50 zat er niets bij, alleen de VIP kaartjes hadden dit.

Een heel groot voordeel aan dure kaartjes is dat je minder herrieschoppers hebt (je denkt wel 2 keer na) en dat je wat serieuzer en ouder publiek is.

Ik heb geen foto's gemaakt wel waren er 2 fotograven en een camerateam aanwezig. Dus die zullen misschien nog wel online komen ergens
Bastian    posted on 01-01-2008 22:41

Nee hoor niets is logisch. Met de kaartjes van 47,50 zat er niets bij, alleen de VIP kaartjes hadden dit.

Een heel groot voordeel aan dure kaartjes is dat je minder herrieschoppers hebt (je denkt wel 2 keer na) en dat je wat serieuzer en ouder publiek is.

Ik heb geen foto's gemaakt wel waren er 2 fotograven en een camerateam aanwezig. Dus die zullen misschien nog wel online komen ergens

Als je de quote + post had gelezen kwam er toch duidelijk uit dat ik het over de VIP kaartjes hadConfused
D-Jaz    posted on 02-01-2008 12:12
erick morillo is mijn idool sirieus ik leer het meest van zijn filmpjes en zo hij is de KONING
JSCoolen    posted on 02-01-2008 12:39

Als je de quote + post had gelezen kwam er toch duidelijk uit dat ik het over de VIP kaartjes hadConfused
  schijnbaar niet

This is an old Topic

No new postings for 6.286 days.
 Post CommentThat would be 209.5 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 9 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 28.464
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.197.781