Sinds een paar dagen heeft de play knop van mijn cdj de neiging om op het ene moment nergens meer op te reageren en het andere moment besluit ie zelfs om op de beat te starten of stoppen.....op zo'n moment hoef ik maar ergens op de cdj te tikken en hij start. Hij is altijd netjes behandelt (nooit geprobeert de knop ook letterlijk in te drukken want ik weet dat daar problemen door kunnen ontstaan). Is er misschien een makkelijke oplossing voor dit probleem? Want meestal als ik mijn apparatuur laat repareren zit er een aardig hoge rekening aan en daar zit ik deze keer niet echt op te wachten.
Poster: RAS
Ik ben zeer beniewd naar je foto's! Ik weet niet of ze die kaarten compleet leveren. Als het echt als een pci-kaart ofzo in de rest van het systeem prikt kan ik me voorstellen dat pioneer ze zelf ook repareerd door er een nieuw kaartje in te zetten. Bij de cdj-100 is het iig zo dat je alles op één printplaat hebt zitten. De knopjes moet je lossolderen, en het nieuwe knopje er in vast solderen. Als je de kaart er toch compleet uit gaat halen kun je het altijd proberen. Zal je niet veel extra kosten en heb je er één op reserve.
Poster: GGizZy
ik had net ook op een andere topic gelezen dat een jongen het zelf had gesoldeerd en 2.5 jaar later nog steeds geen problemen mee gehad!
Poster: Ferrox
Volgens mij is de 1000MK3 nog niet zo oud dat je er geen garantie meer op zal zitten. Of heb je hem ergens anders gekocht waar je geen 2 jaar kreeg?
als dat zo is ben je stom bezig geweest en word het een gepeperde rekening.
Maar je kunt het ook zelf proberen de microswitch te vervangen. hoe en wat weet ik niet.. maar vind het vreemd dat er anders geen garantie meer op zit.
Poster: Lead
Voor foto's van de MK2 kun je gewoon hier in het DJ topic zijn
Voor foto's van de buitenkant wel ja, maar het gaat hier om foto's van de binnenkant!
Voor foto's van de buitenkant wel ja, maar het gaat hier om foto's van de binnenkant!
Poster: Lead
Ik bedoelde deze : dvj jog modificatie
Ennuh, garantie kost geen 160 euro hoor.... en als iemand dit wel berekend kun je de naam kwijt in een PM
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.