Even verbeterpunten: Hij moet sneller geladen zijn, dus je menu etc. moet er sneller in knallen. EN je bewegende achtergrond roept een kerstsfeer bij mij op.
Maar je bent al goed op weg verder
Ziet er niet slecht uit!
Over dat laden hou ik mn bek maar want dat heb je nou wel genoeg gehoord denk ik
Verder vind ik dat de banner nog wel wat werk kan gebruiken! Maak er bijv eentje die over die die hele balk vult.
Verder wat schoonheidsfoutjes maar dat heb je altijd in het begin!
Suc6!!
Poster: JasperVC
Ik vind er niet zoveel aan. Geef mij maar een standaard html site ofzow. Kan je lekker alle info doornemen zonder je op te jagen...
Ook als je een andere pagina opent moet je wee helemaal wachten totdat alles geladen is ... DAT vind ik enorm irriterend, en sluit daarom meteen de site :p Een mens wil nu eenmaal snel en gemakelijk aan info geraken zonder veel omwegen te gebruiken. Ik werk ook op een iets oudere pc, daarom blijft de site ook wel eens hangen met die flash enzo. Daarom ben ik niet echt een voorstander van het hele flash gebeuren. Maar het kan natuurlijk wel HEEL mooi zijn.
Veel succes ermee, ik kijk er zeker naar wanneer die af is
inderdaad, beter een % die oploopt, dan heb je zicht hoelang het zal duren :p
Bij jouw site heb ik het gevoel dat ik een half uur moet wachten tegen dat ik op een andere ga kunnen geraken. Dus misschien hetzelfde principe gebruiken als jannick(btw, gaat dat wachtwoord daar ook staan als de site af is ? :p)
Keep up the good work
djaspow als je hulp nodig hebt bij iets moet je het maar zeggen
Poster: jannickv
nee dat is niet de bedoeling:p
maar dat is gewoon omdat ik er nog aan bezig ben
eigenlijk vooral omdat ik dat eens wou proberen of ik er een wachtwoord op kreeg:pdjaspow als je hulp nodig hebt bij iets moet je het maar zeggen
Ah ok daar ben ik blij om :p
Wel pro dat er een wachtwoord op kan inderdaad :d
Het heeft een professionele look
Maar niet zo handig ntrlk.
Wel mooie site
ahn ik zal nu ook is zien:p
ik zal mijn temp internet files moetten wissen! kut is dat
edit: ik zie nog nix
het zal wel aan mij liggen zeker:p
edit2: ik zie het al de site is niet zwaar genoeg voor een preloader:p
hij is sneller weg dan ik het kan zien:p
maar dat veranderd voor mij dus nix aan de site!
ik vind de intro iets te lang
Flash kan inderdaad heel mooi zijn: http://www.pioneer.de/de/products/44/index.html