Poster: Ziax
Ik zou sowieso de NUO 3 kopen. Je hebt een 3e fader. Je hebt de kwaliteit...
Effectenboxen kan je altijd los bijkopen. Ik zou me eerst toespitsen op goede mixen maken, pas daarna met effecten beginnen klooien (niet dat ik wil zeggen dat je niet goed mixt he :D)
Ik ging ook eerst een DJM 400 kopen, heb me een NUO2 gekocht en een losse effectenbox.. en ik moet eerlijk toegeven, erg veel gebruik ik die niet.
Poster: Borisdekloris
je kunt op de djm 400 via je mic eventueel een derde of zelfs 4e cd speler aansluiten ! ipv. je mic dan ...
Boris
Dmv. Verloopstekkertjes (moet je wel wat ruimte achter je mixer hebben maar in theorie zal dat moeten gaan
Poster: DiscJunkie2
Maar het verhaal van BorisdeKloris? Is dit mogelijk jah, om een 3e Cd speler erop aan te sluiten?
Anders zou de Pioneer toch interessanter zijn?
Persoonlijk vindt ik de Nuo wel een vollediger mixer. Cue knopjes op de juiste plek namelijk in de lijn van een kanaal. Monitoring sectie is ook volgens standaard, terwijl het bij de DJM-400 niet het geval is. Verder adjustable curves voor x- en linefaders. EQ met complete kill. Wel geen fader start met Pioneer players.
Sound quality is goed. Maar je kunt het beste zelf in een shop de twee vergelijken om het prijsverschilletje te rechtvaardigen.
Is het nou niet gewoon better voor je zelf om even naar een shop te gaan en is even gaat kijken of dat 3e kanaal wel echt nodig is en dan toch ZELF even gaat kijken wat je better vind de ecler of pioneer.
Een externe effector kost dan ook weer extra terwijl je die op de pioneer dan al gehad zou hebben en uiteindelijk toch niet zoveel zou doen met dat 3e kannaal (misschien hoor)
DUS kijk even zelf in een shop wat je lekkerder vind en laat je desnoods nog even in de shop informeren wat nou de groote verschilllen zijn tussen de 2 mixers (weet je ondertussen nu zelf al) maar misschien kom je dan sneller tot een conclusie wat je fijner vind de pioneer of de ecler!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.