De Ecler is niet slecht.
Phono = "platendraaier"
Lap top kan met 1 input.
DJM-800 kan, als je ook gebruik kan maken van de digitale inputs. Of je moet bedoelen dat elke bron een apart eigen kanaal moet.
Persoonlijk vindt ik wel dat je ontzettend veel bronnen zult hebben. Is dat echt wel nodig?
Poster: skyline643
Ik raak er nog steeds niet aan uit...
- RMP-2
- CDJ-800mkII (grijs...)
- CDJ-1000mkIII
- DN-S5000 (enkele shops hebben hem nog nieuw en deze geniet eigenlijk mijn voorkeur samen met de CDJ-800mkII)
Poster: Adrien1989
Nee, dat zit niet voorop de kast, maar de appollo die zend standaart een signaal van 1 en 2 naar de send uitgang, dat kan je niet wijziggen voorzover ik weet. Op de LMP is dit hetzelfde verhaal, alleen je kan de deckplate eraf halen en dan kan je in de mixer een soort dingen, dat heten jumpers omzetten, zodat bijvoorbeeld 3 of 4 of allemaal, wat je wilt rechtstreeks na de senduitgang gaan. Er is dus wel een send en return aanwezig, maar niet op die manier zoals op wat jij gewend ben op een nuo 5. Of je wel of niet het signaal van de return laat horen bepaal je dus doormiddel van de return volume knop zegmaar. Je kan alleen niet met een druk op een knop een kanaal toewijzen. Weer een lekker wazig berichtje van mij:P. Op de site van dateq kan je het ook allemaal geillustreerd terug vinden in de gebruiksaanwijzingen van de mixers die in pdf formaat te openen zijn.
Poster: Burton206
als je zoveel kanalen nodig hebt zou ik voor een Dateq LPM 7.3 gaan
maarja....... wat is je budget?