Versie 3. Deze versie is, op verzoek van de importeur, door ons mishandeld om zo uit te zoeken of de problemen nu verholpen zijn. Daarbij hebben we de hoofdtelefoon laten vallen vanaf een hoogte van 1 meter (op een houten vloer), de hoofdtelefoon zover open gebogen dat hij vlak kon liggen op de tafel EN zover getwist dat hij in gebogen vorm om je middel kan (yep, absurde dingen zijn er uitgehaald (herhaal dit soort onzin SVP NIET met je eigen hoofdtelefoon; het heeft HELEMAAL NIETS met normaal gebruik meer te maken!!!)).
De hoofdtelefoon heeft deze mishandelingen doorstaan (en zal vanaf nu gebruikt worden als controlehoofdtelefoon op de inpakafdeling). Het lijkt er dus op dat het probleem verholpen is (laten we het hopen...).
Update 10-11-06: De frequentie defecten is gelukkig aanzienlijk afgenomen MAAR is nog steeds niet zo laag als we zouden willen zien. Gekeken gaat worden of we hem wel of niet in het assortiment blijven houden.
Hoofdtelefoon blijft nog steeds terugkomen (ook de nieuwe versie). Importeur gaat met de garantie afhandeling bij de nieuwe versie helaas NIET coulant om met de claims. Vandaar ook dat we de hoofdtelefoon moeten AFRADEN!!!
is het een productie fout ofzo? weet iemand het? ik vind hem zelf namelijk wel vet
Relaxte headphone qua geluidskwaliteit...
Helaas is die van mij ook al vrij snel ingescheurd, en heb ik hem nu al 3 maanden in Tape zitten!
Nu net de Techics DH1200 besteld als nieuwe, en tweede headphone.
Poster: oMaxoNL
en duurzaamheid, de vriend van mij zus draait met n technics koptelefoon(weet nr niemeer, maar tis zoon zilvere) en die heeft m na n jaartje lekker kunnen ducktapen wegens zwakke verbindingstukken, in de scharniertjes.. ik denk niet dat er egt eentje is die lang meegaat.. allemaal tog maar plastic he?:S
Poster: DiscJunkie2
Nu net de Techics DH1200 besteld als nieuwe, en tweede headphone.
Ik heb dezelfde Technics, geen problemen mee.
Enig merkbare verschil tussen de 2000 en 3000 is dat de 3000 stuk gaat al gebruik je het netjes.
nouja, was al van plan om dan voor de 2000 te gaan.. maar nou ik dit lees al helemaal! je betaald meer en krijgt dr ook meer crap voor terug... nu snap ik ook wrm veel winkels m niet in t assortiment hebben(new-line, hier in heerlen t muziekgebeure..)
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.