Stanton DJ Pro 3000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FreakT    posted on 23-12-2007 22:12
weet iemand wat er aan de hand is met deze HP? De reacties op new-line zijn goed maar bij het product zelf staat er dit:

Versie 3. Deze versie is, op verzoek van de importeur, door ons mishandeld om zo uit te zoeken of de problemen nu verholpen zijn. Daarbij hebben we de hoofdtelefoon laten vallen vanaf een hoogte van 1 meter (op een houten vloer), de hoofdtelefoon zover open gebogen dat hij vlak kon liggen op de tafel EN zover getwist dat hij in gebogen vorm om je middel kan (yep, absurde dingen zijn er uitgehaald (herhaal dit soort onzin SVP NIET met je eigen hoofdtelefoon; het heeft HELEMAAL NIETS met normaal gebruik meer te maken!!!)).

De hoofdtelefoon heeft deze mishandelingen doorstaan (en zal vanaf nu gebruikt worden als controlehoofdtelefoon op de inpakafdeling). Het lijkt er dus op dat het probleem verholpen is (laten we het hopen...).

Update 10-11-06: De frequentie defecten is gelukkig aanzienlijk afgenomen MAAR is nog steeds niet zo laag als we zouden willen zien. Gekeken gaat worden of we hem wel of niet in het assortiment blijven houden.

Hoofdtelefoon blijft nog steeds terugkomen (ook de nieuwe versie). Importeur gaat met de garantie afhandeling bij de nieuwe versie helaas NIET coulant om met de claims. Vandaar ook dat we de hoofdtelefoon moeten AFRADEN!!!

is het een productie fout ofzo? weet iemand het? ik vind hem zelf namelijk wel vet

Winston    posted on 23-12-2007 22:49
Ik heb hem ook gehad. Clone van de ooit populaire Sony 700, maar ook zwak. Gewoon niet meer naar kijken als je voor duurzaam gaat.
Tic Toc
Max-E    posted on 27-12-2007 17:18
ja oke, maar wat is nou t grote verschil tussen de 2000 en de 3000? new-line zegt dat de 2000 een van de beste is? en over de 3000 heb ik nog nooit iets gehoord van new-line zelf?

en duurzaamheid, de vriend van mij zus draait met n technics koptelefoon(weet nr niemeer, maar tis zoon zilvere) en die heeft m na n jaartje lekker kunnen ducktapen wegens zwakke verbindingstukken, in de scharniertjes.. ik denk niet dat er egt eentje is die lang meegaat.. allemaal tog maar plastic he?:S
User edit by Max-E on 27-12-2007 @ 17:20:30 (100%)
Kessler    posted on 27-12-2007 17:25
maat van me heeft al 2 jaar een pioneer en hij voelt nog als nieuwCry
Max-E    posted on 27-12-2007 17:30
ja oke, maar ligt draan hoeveel je gebruikt he? die met die technics draait 3x in de week en dan nog bij feestjes, en hij draait alleen met ZIJN HP wrm, i don't know, vindtie fijn ofso, maar back on topic again pleaseHappy, laughing
Twello    posted on 27-12-2007 17:36
Ik vind de 3000 een geweldige hp. Ik heb hem nu al 1,5 jaar, ik heb versie 3 (de nieuwste) het schijnt dat er eerder wat problemen waren, maar daar heb ik dus niks van gemerkt.

Verschil tussen de 3000 en de 2000? de 3000 ziet er gewoon veel mooier uit. Ik heb mij laten vertellen dat het geluid ook beter is...
Max-E    posted on 27-12-2007 17:39
ja oke, maar daar ga ik geen 30 euro meer voor betalen? en ik heb ook geen zin dat ik dalijk maar net een van de slechte krijg ofso.. De ''get in the problems feeling'' heb ik wel:P maja eerst nieuwe concorde en dan de rest wel:P
robbert    posted on 27-12-2007 18:19
Ik heb hem gehad, maar is af te raden.. Raar genoeg heeft de eerste hp die ik had het bijna een jaar overleefd, de tweede echter maar 2 maanden en dat was een versie 3..

Niet kopen dus, spaar liever eventjes door voor een HD-25. Dat is echt kwaliteit.
Max-E    posted on 27-12-2007 18:26
ja oke, maar hoe veel gebruik je m? Want ik draai tot nu toe alleen voor mezelf als hobby en ik ga me egt geen HP kopen waar ik netzogoed n nette mixer voor koop:S maar de 3000 is dus n beetje n onzin model? slechte constructie evengoede geluidsquality als de 2000? dus als je kiest tussen deze 2 kan je gewoon voor minder geld n betere 2000 nemen?
DiscJunkie2    posted on 28-12-2007 14:18

Relaxte headphone qua geluidskwaliteit...
Helaas is die van mij ook al vrij snel ingescheurd, en heb ik hem nu al 3 maanden in Tape zitten!
Nu net de Techics DH1200 besteld als nieuwe, en tweede headphone.

User edit by DiscJunkie2 on 28-12-2007 @ 14:18:22 (3%)
Illusion    posted on 28-12-2007 14:23
Poster: oMaxoNL

en duurzaamheid, de vriend van mij zus draait met n technics koptelefoon(weet nr niemeer, maar tis zoon zilvere) en die heeft m na n jaartje lekker kunnen ducktapen wegens zwakke verbindingstukken, in de scharniertjes.. ik denk niet dat er egt eentje is die lang meegaat.. allemaal tog maar plastic he?:S

Neem aan dat het niet de Technics RP DH 1200 is. Die heb ik zelf ook, en nog helemaal niks mis mee gehad. Het ligt er gewoon aan hoe je de headphone behandeld. Je heaphone gaat echt niet zomaar scheuren, en dat scharniertjes zomaar los gaan. In de meeste gevallen ligt het probleem bij de dj zelf. Dan spreek ik niet over weg vallende kanten, want daar kan je niks aan doen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Illusion    posted on 28-12-2007 14:24
Poster: DiscJunkie2

Nu net de Techics DH1200 besteld als nieuwe, en tweede headphone.

Technics RP DH 1200!! :p

:::edit:::

oops, khad ook wel een quote kunnen aanmaken in m'n vorige post.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 28-12-2007 @ 14:24:45 (56%)
DiscJunkie2    posted on 28-12-2007 14:55
Jah die jah :p

Heb er zeer prettige ervaring mee, dus is het ook tijd om eens te investeren.
Want van Tape aan je Headphone die je om de week weer opnieuw moet binden word je ook niet blij na 3 maanden...
Max-E    posted on 28-12-2007 15:35
khad t m nagevraagd en t was wel de Technics RP DH 1200, heb t fout gezegd sinds 3 maanden heeftie pas dat het scharnierpunt ingescheurd was, dit kwam volgens hem door het blijkbaar te vaak in en uitklappen enz.. je moet maar denken, tis maar plastic en als je dat 1 jaar en 9 maanden 3 keerminimaal in de week gebruikt(van thuis daarheen, 1 x, van daar voor gebruik, 1 x terug naar huis, 1x en thuis ook nog n keertje.. dat zijn dr al 4x op n dag..) dus das al 12 x per week(minimaal, hij draait ook nog feestjes enz.. flink wat geklap en dat helpt niks beters aan t scharnier... maar ik denk datie dan net n zwakke heeft gehad persoonlijkdenk ik, datie dr dan toch ruw mee om is gegaan. Ik denk dat je n headphone 2/3 jaar hebt, maar t ligt draan hoeveel je m gebruikt, of je m ns laat vallen enz.enz..
Winston    posted on 28-12-2007 23:53

Ik heb dezelfde Technics, geen problemen mee.

Enig merkbare verschil tussen de 2000 en 3000 is dat de 3000 stuk gaat al gebruik je het netjes.

Tic Toc
Max-E    posted on 29-12-2007 12:48

nouja, was al van plan om dan voor de 2000 te gaan.. maar nou ik dit lees al helemaal! je betaald meer en krijgt dr ook meer crap voor terug... nu snap ik ook wrm veel winkels m niet in t assortiment hebben(new-line, hier in heerlen t muziekgebeure..)

This is an old Topic

No new postings for 4.715 days.
 Post CommentThat would be 157.2 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: 4 Guests (59 Unknown)*
Pages generated today : 719
Most users online this month : 274
Lifetime Pageviews : 183.159.306