WEBSHOP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nandi    posted on 21-12-2007 21:10
Ik ga dus tt's kopen en mixer en ga dat doen op een intenet via rebours ( ze brenge het naar u toe en dan pas betalen ) Ik ging eerst via newline.nl ( maar de rembours werkt enkel in nederland)
Kheb dus gezocht naar een webshop uit belgie , [EDIT] mijn vraag was nu is die site vertrouwbaar ? iemand al ervaring met rembours ( want mijn ma is wil aleen via rembours doen )

Cry

[MOD EDIT : GEEN LINKS OF REFERENTIES NAAR WEBSHOPS !]
Mod edit by Lead on 22-12-2007 10:33 (21%)

What do you think about WEBSHOP ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 21-12-2007 21:14
newline is heel betrouwbaar daar is rembours niet echt noodzakelijk qua veiligheid
Nandi    posted on 21-12-2007 21:48
ja maar mijn ma wil aleen maar via rembours doen dat is het vertrouwd ze
Sunrise8    posted on 21-12-2007 22:13

[EDIT]
Opgelet: We hebben geen winkel en geen showroom.
Alleen op zaterdag tussen 11u en 14u zijn we bereikbaar voor publiek.
Graag even een afspraak maken want onze stock is beperkt.

ziet er verders goed uit de site, best pro. ik ga nog even zoeken voor het belgische KVK.. (kamer van koophandel, waar je als bedrijf geregistreerd moet zijn in nederland, in belgië heet het anders)

Music made me who i am
Mod edit by Lead on 22-12-2007 10:35 (25%)
Nandi    posted on 21-12-2007 22:15

Oke , bedankt ga ik na de feestdagen mijn bestelling doen op [edit] via rembours

Mod edit by Lead on 22-12-2007 10:35 (30%)
Lead    posted on 22-12-2007 10:34
Ik hoop dat je geen Pioneer producten wilt kopen want dit bedrijf is geen officiele dealer....

Ennuh : het is hier niet toegestaan om links naar webshops te posten....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 22-12-2007 10:35 (4%)
ccc    posted on 22-12-2007 10:46
Poster: Sunrise8

[EDIT]
Opgelet: We hebben geen winkel en geen showroom.
Alleen op zaterdag tussen 11u en 14u zijn we bereikbaar voor publiek.
Graag even een afspraak maken want onze stock is beperkt.

Duidelijk een ordinaire dozenschuiver. Geen voorraad. Alleen op zaterdag, 3 uurtjes bereikbaar.
Ik wil niet weten hoe het erbij gaat als je iets kapot hebt en gerepareert moet hebben.

Ik zou het hier zeker niet kopen.

Als je misschien even met new-line belt willen ze misschien dat ze iets voor je kunt doen.
Maar er zijn uiteraard meerdere betrouwbare winkels behalve new-line he Happy, laughing.

Lead    posted on 22-12-2007 17:12
Ik zou er ook niets halen... stel voor als er midden in de week iets aan de hand is en je hebt zelf iets te doen op zaterdag (wat niet vreemd zou zijn)... Dan sta je mooi in de kou.

Dit is gewoon iemand die snel een OScommerce shop heeft geinstalleerd en in het weekend een beetje bij Beun-de-Haas-t. Geen stock is ondernemen zonder risico, niet bereikbaar is makkelijk als je lastige klanten hebt Winking my eye

Maar goed, mijn mening bleek al uit mijn vorige post...
Let the BASS be louder
Nandi    posted on 22-12-2007 23:50
heb je dan nog webshops waar je via rembours betalling kan kope  ?
Dj_Fantasy    posted on 23-12-2007 00:56
Poster: Nandi
heb je dan nog webshops waar je via rembours betalling kan kope  ?

Zoek eens naar de OFFICELE site van het merk-gear dat je wilt kopen, meestal staan daar ook dealers bij per land.
Sommige kunnen ook wel onder rembours betalen denk ik.
dj2dj.nl
Lead    posted on 23-12-2007 13:28
Ga eens in een winkel kijken... je hoeft niet alles bij een webshop te bestellen, advies is onkundig, kennis niet aanwezig en after sales service is al helemaal onbekend. Koop je spul dan bij een officiele dealer, dan weet je dat het goed zit.
Let the BASS be louder
Ziax    posted on 23-12-2007 16:29
Nandi dit is toch net hetzelfde als ik u verteld heb ? :p

Oke die winkel waar we het over hadden in oostakker ziet er idd messy uit maar je kunt jouw TT's er zeker bestellen (bekijken kun je altijd ergens anders) en terugbrengen als er iets aan komt.
Het zijn officiele dealers Happy, laughing
ccc    posted on 23-12-2007 16:34

sorry. Verkeerd begrepen.

User edit by ccc on 23-12-2007 @ 17:58:11 (81%)
Ziax    posted on 23-12-2007 16:35
Hij is van plan JB TT's te kopen Winking my eye
Nandi    posted on 23-12-2007 21:43
idd
Lead    posted on 24-12-2007 12:28
Poster: Ziax
Oke die winkel waar we het over hadden in oostakker ziet er idd messy uit maar je kunt jouw TT's er zeker bestellen (bekijken kun je altijd ergens anders) en terugbrengen als er iets aan komt.
Het zijn officiele dealers Happy, laughing

Als je al ergens gaat kijken kun je toch ook daar je gear kopen. Immers die mensen nemen de tijd om je te helpen en te woord te staan. Ze hebben een showroom en je kunt er dingen uit proberen/.

Ik koop NIETS als er niet een echte winkel achter een website hangt... dozenschuiven kunnen we allemaal.... En je gunt de mensen die je veel uitleg kunnen geven toch wel een paar centen ??
Let the BASS be louder
Ziax    posted on 24-12-2007 13:39
Dat is net het probleem. In die winkel hebben ze alles van JB systems behalve de tt's! Die staan niet uitgestald.

Overigens: Als ik bijvoorbeeld een uitlaat voor m'n brom wil kopen: In de 1ne winkel kost hij 500€, in de andere maar 350... Waar zou jij dan kopen? (maar in dit geval is de garantie in beide winkels gelijk, met webshops heb ik niet graag problemen met m'n apparatuur omdat je soms nergens kunt op terugvallen)

Ik heb mijn gear ook altijd al in een winkel gekocht en niet via webshops (waar geen toonzaal al vasthangt bedoel ik dan) Dus je hebt wel gelijk hoor lead Happy, laughing alleen zijn de prijsverschillen soms redelijk groot waardoor je toch gaat twijfelen waar je wat koopt
ccc    posted on 24-12-2007 15:19
Je kunt toch vragen of ze die TT willen uitstallen? Als jij serieus dat ding wilt kopen doen ze dat heus wel.
Ziax    posted on 24-12-2007 15:42
Het is niet voor mij he Happy, laughing

Maar idd nandi je kan het gewoon eens vragen, ik weet alleen niet of ze ze in stock hebben of dat ze het moeten bestellen.
Nandi    posted on 27-12-2007 11:07
Kga er vandaag naartoe ik gaat eens vragen
Lead    posted on 27-12-2007 13:52
Poster: Ziax
Overigens: Als ik bijvoorbeeld een uitlaat voor m'n brom wil kopen: In de 1ne winkel kost hij 500€, in de andere maar 350... Waar zou jij dan kopen? (maar in dit geval is de garantie in beide winkels gelijk, met webshops heb ik niet graag problemen met m'n apparatuur omdat je soms nergens kunt op terugvallen)

En laat die winkel van 500 euro nou jouw nog wat tips mee geven hoe je hem het beste instelleert en als je een andere sproeier koopt van een kwartje dat je dan nog meer rendement uit die uitlaat haalt...

Toegevoegde waarde heet dat Winking my eye
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.256 days.
 Post CommentThat would be 208.5 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

75 Users online: 33 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 10.815
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.830