Is er een mogelijkheid om mijn toonarm veel vaster te zetten? van zodra er iets trilt beweegt hij. Kan ik hem vaster zetten waardoor hij moeilijker links en rects draait?
Ik heb JB Systems T3's
Please help !
What do you think about Help ! Naald te los ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
huh? die moet je niet strakker zetten, logisch als je tegen je draaitafel aanstoot dat de toonarm beweegd! anders draai je al je vinyl naar de klote. Speling kan je wel LATEN! verwijderen.
Ik hoor iedereen altijd praten over speling enzo. Maar wat is dat nu precies speling? Hoe merk je dat?
Sommigen zeggen ook, dat er op elke OEM-draaitafel speling zit die je moet laten verwijderen. Maar bij mij heeft de verkoper daar niets over gezegd ofzo...
Als je de toonarm beedpakt en je probeert die in te duwen en uit te trekken dan voel je daar mogelijk een stukje speling. Speling is afhankelijk van de mate van aanwezigheid een probleem op het moment dat je gaat cue-en of scratchen. De reden dat deze aanwezig is op veel van deze OEM draaitafels is vermoedelijk omdat het correct vastzetten en afstellen nogal een precisie werkje is wat ze blijkbaar niet helemaal perfect in het productie proces onder controle hebben.
ja oke, maar ik snap nog steeds niet, wrm de fabrikanten dat niet opgelost hebben, technics lost dit wel gwn op... willen ze soms slechter zijn dan sl's? Ik begrijp t nie, weet iemand eigenlijk waarom?
Niet iedere fabrikant richt zich op dezelfde doelgroep Als het echt pro moet zijn gaat een bedrijf en meer R&D insteken dan iemand die TT's maakt voor in de woonkamer te staan. R&D betekent meer kosten, als je low-budget materiaal wil verkopen is dit dus geen optie
No new postings for 6.117 days. Post CommentThat would be 203.9 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.