Poster: MforgeJa miss wel ma ik nie als ik lessen zou volgen en anders koop ik iets goedkoper want het is ook om samenmet vrienden te spelen dus dacht ik er aan om een minimoog te kopen
ik zou lekker met synth plug-ins gaan beginnen.....kan je er gelijk een paar kopen voor dat geld, en als je verder bent kan je altijd een hardware synth kopen, want ik denk dat het je best wel eens tegen kan vallen als je binnen afzienbare tijd niet haalt wat je eruit wilt halen, vanwege de know-how
quote: |
Poster: Twizz als je hardware wil, dan ga niet voor deze, maar ga voor de sh201. mijn woorden zijn; no way dat deze leuker(want daar gaat het uiteindelijk allemaal om) is dan de roland sh201. en tegenwoordig is de sh201 volgens mij ook goedkoper: ![]() |
Poster: TheMole
quote: kunt ge der ook mee producen op pc
Poster: Twizz
als je hardware wil, dan ga niet voor deze, maar ga voor de sh201.
mijn woorden zijn; no way dat deze leuker(want daar gaat het uiteindelijk allemaal om) is dan de roland sh201.
en tegenwoordig is de sh201 volgens mij ook goedkoper:
Poster: tairipik produceer nog nie zolang ma hoeveel kost deze roland ongeveer
Je kan toch gewoon een spoor opnemen?
Jij produceert?
ik produceer nog nie zolang ma hoeveel kost deze roland ongeveer
ik produceer nog nie zolang ma hoeveel kost deze roland ongeveer
Poster: tairipOmdat het ook is om samen met vrienden te spelen (met drum,guitaar,enz) snapt ge
Waarom dan al een hardware synth? Zoals zovelen hier al zeggen, probeer het eerst een met een midi keyboard en wat plug-ins.
P.s als je geld als water hebt dan moet je natuurlijk zoiets al de Acces Viruss kopen ofzo.
Omdat het ook is om samen met vrienden te spelen (met drum,guitaar,enz) snapt ge
Poster: cccen hoeveel zou zo'n midi keyboard kosten ale zo'n redelijk goeie
Dat kan ook met een midi keyboard.
Ik dacht ook eerst altijd dat ik een synth moest hebben. Maar wat ik wilde gaat ook met een midi keyboard.
Ik heb nog steeds geen van beide omdat ik geen zin heb op geld uit te geven. :P Maar dat doet er niet toe ha.
Poster: MoXeGy
150/200 euro. een m audio axiom koste me toen 250 euro. duurder was er niet in de winkel.
Poster: tairipoh perfect ma kunt ge met zo'n dings zoiets maken http://nl.youtube.com/watch?v=Nwfo8Vt2g1g
Voor 250.- heb je inderdaad al een hele redelijke midikeyboard.
Poster: tairipda kan toch via reason ofzo he
Als je de juiste plugin selecteerd wel
da kan toch via reason ofzo he
Poster: tairipdus gaat da nie met reason
Jup... alleen ondersteunt Reason geen VST(i)
Poster: tairipah ja is da zo'n programma als cubase ?
Ik zal even duidelijkheid scheppen.
Een VSTi is een virtueel instrument, deze kan je bespelen met je midikeyboard. Sommige VST's kunnen stand-alone werken. Sommige hebben een software programma nodig om te kunnen draaien.
Reason heeft zelf instrumenten, waaronder ook synths, deze kan je selecteren en je kan spelen. Wil je echter een synth gebruiken die Reason niet heeft dan zal je een ander programma/ VST moeten selecteren/ openen.
Poster: Mforgedaarom vraag ik het juist omdat ik der meer over wil weten ma ik denk dat ik dan beter een midikeyboard koop
ehm nee, cubase is een daw waarin je een plug in gebruikt, voor de meeste plug-ins heb je een host sequencer programma nodig zoals cubase, logic, ableton, fruity...etc.
met alle respect, maar ik snap niet dat jij een hardware synth wil aanschaffen als je dit soort dingen (nog) niet weet. ik zou me echt lekker gaan verdiepen in het gebruik van een daw met plug-ins.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.