Poster: PatrickBeuken
Functies kun je zelf naast elkaar zetten, ook de prijs. Het uiterlijk is een kwestie van smaak, over kwaliteit wil je het niet hebben. Wat moeten wij dan nog doen?
Mwuah ik moet zeggen, de kwaliteit zal waarschijnlijk ook beter zijn.
omdat Pioneer gewoon goed en populair is
Poster: LSunicaXL
Denk dat de CDJ-400 qua functies vele malen beter is dan de RMP-2, maar denk dat de RMP-2 weer wat lekkerder is qua grootte. (Tenminste vind ik, ik hou van groot)
Qua prijs vind ik ook de RMP-2 aantrekkelijker!!
En verder heb ik beetje het idee dat de platter net zo'n gammel ding is als die van de CDJ-200 maar dat is maar een indruk hoor!
Poster: Illusion
omdat Pioneer gewoon populair is.
Kom je daar aan al DJ met al je muziek in je broekzak op een USB sticky (Bij wijze van spreke), Dat vind ik de naam DJ niet eens meer waardJa, dat zeiden de vinyl-freaks ooit ook over CDJ's, en kijk waar we nu zijn...
Poster: JorritJa, dat zeiden de vinyl-freaks ooit ook over CDJ's, en kijk waar we nu zijn...
Mwuah ik moet zeggen, de kwaliteit zal waarschijnlijk ook beter zijn.
Als ik moet kiezen qua model, zou ik toch voor de Pioneer gaan. Ik draai ook alleen maar met Pioneer CD-spelers, en de CDJ 400 zal een fijne toevoeging zijn tot mijn Dj Booth.
De RMP-2 is "Lelijk". Heeft de Jog Looks van de Pioneer CDJ 800 en 1000, maar moet wel goed zijn. Ik heb nooit echt met deze gedraait. Uit m'n eigen ideeen zal ik gewoon gaan voor de Pioneer. De look is beter, het is vertrouwd (waarmee ik bedoel dat ik het niet koop met twijfel of het goed is of niet) En ik weet zeker dat de effecten het goed doen. Het is allemaal een stukje vertrouwen die ik in Pioneer heb gekregen.
Ik denk toch dat de meeste mensen hier op het forum, voor Pioneer kiezen, omdat Pioneer gewoon goed en populair is. Een van de redenen waarom de mensen voor de RMP-2 gaan zou kunnen zijn, om iets nieuws uit te proberen, of dat hun budget niet hoog is voor het aanschaffen van Dj Gear. Of er zijn veel reloop Fans hier.
Maarjah, ik heb hem nooit geprobeert, en dus kan ik niet over de kwaliteit van Reloop spreken.
Poster: J-Styler
Welke van de twee zou jij kiezen? En motiveer waarom. En aub geen argumenten van kwaliteit is beter bij Pioneer. Ik wil wat meer argumenten horen op basis van de vormgeving functies etc.
Poster: JorritMuhaha, daar zou je je eens vies in kunnen vergissen.Hoe kan je dit nu al zeggen?Dus is de CDJ-400 ook maar goed en populair? Drochreden, de CMX-3000 was ook geen dijk van een speler, maar hij kwam toch echt van Pioneer.
Ja, dat zeiden de vinyl-freaks ooit ook over CDJ's, en kijk waar we nu zijn...
Bouncy
Dit is een typisch voorbeeld van merkgeilheid, beide spelers nog niet onder de vingers hebben gehad, en toch al Pioneer zeggen
@ Illusion je zegt dat de reloop lelijk is en dat hij op de CDJ1000 lijkt :s
Ik blijf Vinyl-Freak, en cd's en mp3 zal ik nooit standaard draaienEn ik zal mijn leven lang nooit met een usb stickje aankomen. Dan stop ik serieus nog liever!
Lekker he die merkgeiligheidEr wordt hier een mening gevraagt over de looks, en niet over de werking van het apparaat. Leuk om te quoten, maar ik heb nog geen mening van jou gehoord
Dit is een persoonlijke mening Jorrit. Ik ben van mening, en aan de demo video's die ik tot nu toe heb gezien, dat dit een goed spelertje gaat worden. En vooral omdat dit erg geschikt zal zijn voor mensen met laag budget. Als jij de cdj 400 ook eens hebt aangeraakt, wil ik je wel eens weer horen
En ik heb trouwens wel eens met een CMX 3000 in een Clubje gestaan, en er was niks mis mee. De CDJ 400 wordt naar mijn mening absoluut geen flop, en gaat het helemaal worden.
Poster: Xitrate
Waarom heb je dan een platter van een CDJ als avatar?
Als je even leest zie je staan : vormgeving functies etc. Lezen is moeilijk.
Ik geloof ook best dat het een goed spelertje gaat worden, maar hoe kan je nou een mening vormen over welke speler beter is als je zelf noch de CDJ400 noch de RMP2 hebt aangeraakt.. Door demo video's kan je niet bepalen of JIJ een speler fijn vind werken, dan zou je de spelers beide moeten testen en daar je conclusie uit trekken.
En naar mijn mening, gaat de CDJ 400 de RMP-2 dik overtreffen Maar ik wil eerst de Demo video van Lead eens zien als deze komt. Daarna kunnen we verder praten
Is dit van belang? Omdat ik een platter van een CDJ heb, moet ik dan met CD draaien? Gaat om de look en het ideeIk zal er wel een andere avatar van maken
Moest toch eens m'n avatar vernieuwen. Dus dat zegt helemaal niks.
Klopt heel moeilijk, heb jij vast ook wel eens last van![]()
.
Ik zeg niet dat het zo is! Het is een mening over hoe ik DENK dat de cd-speler gaat worden. Ik denk gewoon dat er een groot kwaliteitsverschil zal zijn.En naar mijn mening, gaat de CDJ 400 de RMP-2 dik overtreffen
Maar ik wil eerst de Demo video van Lead eens zien als deze komt. Daarna kunnen we verder praten
Poster: Xitrate
Nee dat is het niet, was ook maar een grapje :P
Nee eigenlijk niet, sorry :P
Hehe is goedNee maar nu snap ik het. Ben ook benieuwd naar die Demo video..
Poster: Lead
Wat vind je zelf en waarom ?
Schrijf in de openingspost ook wat over je eigen mening die je op voorhand hebt. Als je zelf ook wat aangeeft waar je gevoel zit, geeft dat gelijk een duidelijk beginbeeld van de situatie.