Faders Xone 32
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twello    posted on 09-12-2007 18:28
Hey,

Ik had ff een vraagje over de xone 32. Kan je de faders ook vervangen door een fader van de Xone 92? En hoe gaat dit in zijn werk, kan je bijvoorbeeld gewoon de fader erin pluggen of moet je helemaal solderen.

Nog een andere vraag over de Xone 32. Kan je de fader knopjes ook vervangen door "gewone" knopjes, want de 32 heeft kuipfaders en daar ben ik niet zo'n fan van.

Alvast bedankt Cry

What do you think about Faders Xone 32 ??

Vote :   

DaRoyal    posted on 09-12-2007 19:47
Met een schroevendraaier en een tang kan alles.
Adrien1989    posted on 10-12-2007 00:27
Poster: Twello
Hey,

Ik had ff een vraagje over de xone 32. Kan je de faders ook vervangen door een fader van de Xone 92? En hoe gaat dit in zijn werk, kan je bijvoorbeeld gewoon de fader erin pluggen of moet je helemaal solderen.

Nog een andere vraag over de Xone 32. Kan je de fader knopjes ook vervangen door "gewone" knopjes, want de 32 heeft kuipfaders en daar ben ik niet zo'n fan van.

Alvast bedankt Cry

Het lijkt mij vanzelfsprekend dat je die faderknoppen eraf kan trekken. Dan kan je er uiteraard ook wat anders opzettenHappy, laughing. Maarja ik kan me voorstellen dat die knoppen je niet trekken, maar daar ben je zo aan gewend horHappy, laughing.

Of je die fader kan vervangen zou ik niet weten, maar met de standaart faders is niets mis lijkt mijHappy, laughing
Twello    posted on 10-12-2007 18:50
Ja maar ik vind die faders van de Xone 92 gewoon zo fijn en het leek me leuk om een keer te doen als ik ooit een Xone 32 aanschaf Cry

Maar de faderknopjes passen gewoon allemaal. Ik trek ze er namelijk nooit af ben bang dat het stuk gaatCry
Adrien1989    posted on 12-12-2007 16:13
Gaan niet stuk, die dingen zijn juist gemaakt om eraf te gaan, anders zou je nooit de kap van de mixer af kunnen halenWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.770 days.
 Post CommentThat would be 192.3 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 2 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 4.640
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.043.373