Crossfader - kapot hmm
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Crossfader?

-Gebruik ik haast altijd
-Gebruik ik soms

Voting is only possible for our Members
MadSteven    posted on 03-12-2007 16:35
Hoi mensen,

Ik gebruik mijn crossfader nauwelijks, maar in het verleden heb ik hem wel eens gebruikt om in ieder geval de faderkant van scratchjockeys te oefenen...

Maar het lijkt alsof hij het van een naar de andere kant nog doet en andersom niet. Enfin, dat is iets wat ik twee weken terug opmerkte...

Aangezien mijn mengpaneel alweer wat ouder is, is dat misschien best een goede reden om mijn mengpaneel als eerste te vervangen.

Desondanks: gebruiken jullie die x-fader eigenlijk vaak of net als mij bijna nooit? Want omdat ik hem toch bijna nooit gebruik, is het ook geen probleem als ie kapot is.

What do you think about Crossfader - kapot hmm ??

Vote :   

D-wan    posted on 03-12-2007 16:41
Poster: MadSteven

Desondanks: gebruiken jullie die x-fader eigenlijk vaak of net als mij bijna nooit? Want omdat ik hem toch bijna nooit gebruik, is het ook geen probleem als ie kapot is.

Het ligt eraan wat ik draai. Draai ik house of electro, dan gebruik ik hem nauwelijks, maar wanneer ik techno mix dan gebruik ik hem erg vaak.
DrezZ    posted on 03-12-2007 17:37
ik gebruik die steeds meer en meer, om mss wat variatie in de mixes en tracks te brengen. Dus zou het bij mij wel frustratie opwekken moest die het niet meer doen
Ziax    posted on 03-12-2007 17:41
Ik gebruik hem bij elk genre eigenlijk, al staat bij elektro house mijn fader wel al dicht voor ik de X-fader gebruik :p

Het is een gewoonte geworden nadat ik schranz ben beginnen draaien...
Luxx    posted on 03-12-2007 18:03
vrijwel nooit. gewoon met de line-faders. maar ik denk dat hier al veel topics over gemaakt zijn
www.mothermusic.nl
remixer    posted on 03-12-2007 18:13
ik gebruik eigelijk nooit een crossfader vandaar dat ik ook een mengpaneel gekocht heb waar geen crossfader op zit Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.160 days.
 Post CommentThat would be 205.3 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

54 Users online: 5 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 11.505
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.094.692