Platedraaier
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thomas92    posted on 02-12-2007 00:02
halo !

Eerder had ik gevraagd welke mixer ik zou kopen...
Nu weet ik niet welke platedraaier ik moet nemen Cry
Mijn budget strekt niet zo ver maar ik wil natuurlijk ook geen spijt krijgen
Ik zou per platendraaier ong 150 euro willen uitgevenCry
Is dit mogelijk ? Zo ja welke juist ?

Merci !
User edit by Thomas92 on 02-12-2007 @ 00:03:21 (1%)

What do you think about Platedraaier ??

Vote :   

NielsR    posted on 02-12-2007 00:15
Ga is op een paar sites rondkijken of naar je dealer(haha klikt dubbelzinnigCry), je kunt mischien voor een reloop gaan afzo?
User edit by NielsR on 02-12-2007 @ 00:15:47 (27%)
Illusion    posted on 02-12-2007 01:55
Hey Thomas,

Je wilt een leuke draaitafel van rond de 150 euro.

Ik moet wel zeggen dat er weinig zijn in deze prijsklasse, en ik zou daarom ZEKER nog even doorsparen.

Ik zag voor jou de JB-Systems T-2 voor 171,00 euro.

Dit is opzich een leuk bedrag, en leuk om mee te beginnen. Goedkopere draaitafels zijn er wel, maar die zijn dan Belt Drive, en als DJ moet je toch voor een draaitafel echt wel Direct Drive nemen.

Direct Drive betekend dat er een motortje zit in je draaitafel. Belt Drive betekend dat je draaitafel wordt aangedreven door een snaar. En wat wil dat nou allemaal precies zeggen..., gewoon heel simpel... Dat Direct Drive sneller is, en krachtiger.

Ik zou zeggen, spaar iets door, zodat je iets duurder kunt kopen. Zo heb je direct iets waar je goed mee bezig kunt... En de draaitafel zelf heeft ook nog stijl.

Verder wilde ik je even adviseren om de volgende keer even bij de "Search" in het navigatie menu te kijken. Via de search kan je een heleboel interresante toppics bekijken, en waaronder vast ook een heleboel over draaitafels!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Twello    posted on 02-12-2007 12:17
Ik zou zeggen ga is even op marktplaats kijken, daar heb je genoeg goede (dure) draaitafels die voor 150 euro worden aangeboden.
trudyvv    posted on 02-12-2007 12:21
en dan ben ik toevallig op marktplaats aan 't koekeloeren, zie ik deze http://link.marktplaats.nl/132656905 advertentie! ideetje?
Max-E    posted on 04-12-2007 19:03
ik weet niet, als je n nieuwe koopt, moet je wel n direct drive nemen, kheb wel ns voor fun gedraait met beltet drive, en dat gaat best ruk langzaam:P ik zelf heb n Stanton T60, was 186 eurotjes met verzendkosten drbij en allesHappy, laughing zit wel n redelijk elementje op, wat ik gehoord heb dat van reloop egt slecht was.. Maja laatst hoorde ik n Concorde DJ S drop, en t leek wel de hemel xD.. ik zelf heb nog geen problemen gehad eigenlijk drmee, maar zoals al gezegd is voor 150 euro kan je eigenlijk alleen 2e hands kopen want nieuw is meestal beltet drive denk ik en zoals ik al zei dat is langzaam(en dan komt er trouwens ook nog bij dat banden slijten, voor mijn gevoel heeft t dus geen nut om n B drive te neme..) ik zelf heb ook geen geweldig budget en heb me al n tijdje zitten verdiepen in de low-budget Dj gear. Ik zelf heb die stanton gekozen, omdat t design wat mooier was(en je krijgt dr n stofhoes bij, das wel chill, stof is wel n killer dusja).

greets,
maxie

This is an old Topic

No new postings for 6.276 days.
 Post CommentThat would be 209.2 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 10 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 3.599
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.575.752