Poster: _ruud_
waar ligt Musik Produktiv dan precies?
Poster: DJ_InspirationHad bij djgear ook een behringer djx-700 laten bestellen en die was eerst kwijt en ze stuurden direct een nieuwe dus dat zal wel goed gaan. ps: vergeet niet ger te bedanken voor de goede service op hun siteApparatuur in Duitsland kopen (zelf gaan halen), daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Maar als je het besteld en je laat het mooi bij je thuis bezorgen, daar heb ik wel slechte ervaringen mee in Duitsland.
Ik wou die Pioneer DJM-707 bestellen (door die actie was hij namelijk zeer goedkoop) en had dit telefonisch gedaan.
Ik visa-nummer doorgegegeven en bestelnummer e.d.
Alles was in orde en ze zeiden dat hij volgende week maandag of dinsdag zou aankomen bij mij thuis.
Ik donderdag teruggebeld om te horen of er wat was misgelopen omdat hij er nog niet was en toen zeiden ze dat hij ineens niet meer leverbaar was, en dit terwijl hij besteld was.
Dus ik zit mooi zonder mixer omdat mijn vorige al verkocht is. Ik heb nu vrijdag bij DJ Gear een Reloop RMX-40 besteld.(hopen dat hij ditmaal WEL aankomt )
Hier heb ik nu weer uit geleerd en heb besloten om het niet meer te doen via Duitsland maar via Nederland. Hier in België in de buurt zijn er niet veel DJ-shops.
Poster: djwillem
maar kijk voor een paar tientjes meer bij new-line daar heb je een uistekende sevice + snelle garantie.
Poster: djliberty[edit]
Poster: djliberty
Had bij djgear ook een behringer djx-700 laten bestellen en die was eerst kwijt en ze stuurden direct een nieuwe dus dat zal wel goed gaan. ps: vergeet niet ger te bedanken voor de goede service op hun site
Poster: djliberty
idd maar kwil goedkoop Pio
Poster: Denniz
hoorde dat de cdj 800's slechts 519 doen in Nedeland momenteel! Wel de gewone 800, zal wel zijn dat ie eruit gaat en de MK2 eraan komt!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.