dj apparatuur in Duitsland (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

CastroLeChina    posted on 30-04-2005 22:40
jullie weten veel sites waar je dj apparatuur kunt halen
zelf spaar ik nu voor een djm600
(heb ik nu wel te vaak gezegd)
alleen ik ga niet via internet bestellen maar ik rij met me broer er naar toe
Weet iemand een zaak in ditsland waar je dit kunt halen
de straat bijvoorbeeld enzo

Hoop dat iemand me kan helpen

File is Removed

The link to the Productions is probably dead and this topic is locked
Mod edit by DJResource on 00-00-0000 00:00 (1%)

What do you think about dj apparatuur in Duitsland ??

Vote :   

Lead    posted on 26-05-2005 19:49
Nee, die regel geld alleen in de Nederland, duitsland heeft zijn eigen garantie bepaling en die is 12 maanden. Dat is nu het voordeel van kopen in nederland.
Let the BASS be louder
DaRoyal    posted on 26-05-2005 22:08
Ah oke, vroeg me dat af. Probleem is alleen dat je w?l, voor een product met 24 maanden garantie, wel het dubbele betaalt. Daar baal ik wel van.

Moet toch maar een afweging maken dan, of is dat niet echt nodig? Komen er veel reparatiegevallen binnen bij Pioneer wat betreft de DJM-707 (bijv.)?
Lead    posted on 26-05-2005 23:25
Een fabrieksfoutje kan iedereen overkomen. Bijv een fader monteren die stroef loopt, of een ledje van de VU meter gaat na een maand kapot.

Zoiets valt onder garantie en wordt snel opgelost in de winkel, maar wel zonde als het net bij jouw het geval is en je hiervoor een stuk moet rijden of een duur pakketje moet opsturen.
Let the BASS be louder
DaRoyal    posted on 28-05-2005 09:12
Dat is inderdaad zo, maar komt 't veel voor, vraag ik mij dan af? Happy, laughing

Je hebt me aan 't twijfelen gebracht waar ik die DJM nu ga kopen, want er kan altijd wel iets mis zijn met een product...
Nightmoves    posted on 04-06-2005 10:45
Lead, je vermelde in het topic over de cdj-200 dat er maar 1 jaar garatie is in duitslandConfused
Ik heb toch echt 3 jaar garantie en had binnen 48 uur mijn cdj binnen. Daarbuiten heeft mijn leverancier een nederlands contact punt ingeval van problemen en vragen. Ik heb al een paar keer contact gehad met die mensen in nederland en dat zit echt wel goed. Ik snap ook wel dat het allemaal vervelend is voor de nederlandse economie, maar ik moet ook aan mijn eigen kassa denken. Als duitsland 300-400 euro goedkoper is en je krijgt dezelfde garantie en service... waarom niet?
Lead    posted on 04-06-2005 12:40
Waar je uiteindelijk je equipment koopt bepaal je zelf, ik zal je niet tegen houden, ik kan je alleen info geven hoe dingen in elkaar zitten. Alleen denk ik dat een discussie over bepaalde feature een zinvollere discussie is dan 'waar vind ik hem het goedkoopste?'... die discussie kun je op genoeg websites al voeren Winking my eye

Garantie kan op meerdere manieren worden gegeven. Pioneer Duitsland geeft 1 jaar op DJ producten. Leest het onderste stuk voor de precieze reden waarom je soms een langere termijn op een website ziet staan. Dit wordt dus betaald door de winkelier die het toestel verkocht heeft. Je moet dus ook bij je winkelier claimen.
In Nederlands is de officieele garantie van Pioneer 2 jaar, zal altijd gemakkelijker afhandelen natuurlijk.

en ja het is jammer voor de nederlandse economie, die heeft het al behoorlijk zwaar en nu helpen de nederlandse consumenten de nederlandse economie verder onderuit en de duitse omhoog...

En als er maar genoeg mensen dit doen kunnen dit soort discussies wellicht in de toekomst niet meer gevoerd/uitgezocht worden. Pioneer Nederland bestaat door de verkoop in nederland en als er maar genoeg mensen naar duitsland gaan kan er in de toekomst wellicht alleen nog maar in het duits om info gevraagd worden
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-06-2005 12:44 (34%)
Nightmoves    posted on 05-06-2005 08:23
Lead, je hebt helemaal gelijk wat betreft die economie. Ik vroeg me alleen af hoe het komt dat die duitsers dan toch 3 jaar geven. Tis een beetje misleidende reclame.
Anyway, ik heb nu een keer iets in duitsland besteld en de service (snelheid/verpakking/communicatie ed) was toch wel maximaal, terwijl ik dat in nl ook wel eens anders heb meegemaakt. Maar eerlijk is eerlijk, mijn vriend heeft veel te lang moeten wachten op zijn mixer uit duitsland. Ik denk dat je overal wel boeven en eerlijke verdelers hebt. Als zo doorgaan met die referenda dan zal dat over de grens kopen toch vlug genoeg gedaan zijn

Kersten    posted on 06-06-2005 18:25
Toch maar naar 1 superstaat-europa.

Ik heb dus vanmorgen ook in duitsland besteld (jawel, de cdj800) en nu maar hopen dat alles goed gaat.

Wat kan er eigenlijk allemaal fout gaan

Nvie    posted on 06-06-2005 18:29
pakketjes 'verdwijnen', je hebt 'niet' betaald... (maar dat is wel erg overdreven denk ik zo...)
W.i.M    posted on 06-06-2005 18:33
Het zal wel incidenteel zijn dat dit soort pakketjes verdwijnen e.d. maar je zal maar zelf net dat incident zijn
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Kersten    posted on 06-06-2005 18:35
Dat mag ik hopen ja...Via E-bay moet alles toch wel redelijk betrouwbaar zijn.  Zowel de koper als verkoper gaan een verbintenis aan waar je niet onderuit kunt. Als ik kan aantonen dat ik heb betaald en zei kunnen niet aantonen dat ik het heb ontvangen, dan hebben ZE toch wel een probleem.

Misschien ga ik ook wel te snel uit van het goede in de mens..binnen 14 werkdagen komen we erachter....

Nvie    posted on 06-06-2005 18:35
Precies... je zal maar net die ene zijn! dan ben je toch een aardig prijsje kwijt (reken maar uit, 2x (?) cdj 800 + overige kosten = goed geraden! een hele hoop!)
Kersten    posted on 06-06-2005 18:42
ARGHH,HOU OP, HOU OP!

Dan is mijn vakantiegeld wel erg slecht besteedt.....Wat je daar al niet allemaal voor kunt doen zeg!
'Heb je al een auto voor'. (citaat van mijn vriendin....vrouwen, haha)

Nvie    posted on 06-06-2005 20:39
Je kunt natuurlijk altijd mensen aanklagen

Van die auto... een Eendje misschien?

P.s. tègen de grondwet? klik hier!
Mod edit by Nvie on 06-06-2005 20:42 (54%)
Nightmoves    posted on 07-06-2005 17:58
Poster: Wim
Het zal wel incidenteel zijn dat dit soort pakketjes verdwijnen e.d. maar je zal maar zelf net dat incident zijn

Rembours...
BartLucid    posted on 08-06-2005 20:12
Ik heb een CDJ 1000mk2 via eBay gekocht van een Duitse eikel. Want hij heeft dus gewoon een kapoote cd speler opgestuurd. Ik ben nu flink bezig om deze gast me geld terug te laten betalen.
Stel dat ik dit ding toch moet houden, waar kan ik hem dan het beste laten repareren (als dat nog moegelijk is)..
Het probleem is dat de jogschijf helemaal jammed is, je kan em dus amper draaien.. Wordt dit een peper dure reparatie?
Nvie    posted on 08-06-2005 20:17
Vrees van wel... (dat het duur wordt, jog is nu eenmaal niet het goedkoopst)

Repareren bij een prof. winkel, niet een achter-ver-weggestopt iemand.

<edit: prijzen in deze topic>
Mod edit by Nvie on 08-06-2005 20:21 (30%)
PatrickBeuken    posted on 13-12-2005 21:14
Om dit topic nog maar even te bumpen....

Ik bestel vrijwel alles in Duitsland, bij Musik Produktiv. En daar krijg je maar liefst 5 jaar fabrieksgarantie! Ik heb nooit problemen met ze gehad. Toen ze iets niet konden leveren kreeg ik netjes mijn centjes terug geboekt op m'n rekening.

En ik weet het... zo steun je de Nederlandse economie niet, maar ik ben nou eenmaal een jongetje van 16 jaar, die niet zo veel geld heeft dat hij maar gewoon ergens iets koopt om de verkoper ofzo te steunen. Dan moeten ze in Nederland maar de prijzen wat omlaag halen... (kweet t... makkelijker gezegd dan gedaan)
DJ-Emotion    posted on 13-12-2005 23:25
na (Bijna) 6 maanden gebumped!

Ik hoor inderdaad zeer positieve geluiden over Musik Produktiv.
Schijnt de grootste te zijn in europa op het gebied van geluid en instrumenten.
Een collega van me (Die in Harderberg woont, das dus bijna om de hoek bij MP) koopt daar regelmatig spullen voor zijn Band. Gitaar etc....

Er schijnt zelfs een nederlander op de DJ afdeling te werken...
Is misschien leuk om eens een dagje uit van te maken
Het is tenslotte niet zo ver.
Lead    posted on 13-12-2005 23:41
Ik ben er eens geweest... Wel een grote zaak, maar de DJ afdeling zit ergens weg gestopt in een hoekje. Weinig zichtbaar, toen ik er was stond er zelfs geen CDJ-1000... De grootste in Europa dat betwijfel ik, maar groot zijn ze wel.
Let the BASS be louder
djdonron    posted on 14-12-2005 08:50
Zolang het prijsverschil van honderden euro's er is met de "nederlandse economie" zullen mensen toch aan hun eigen portemonnee denken, dat is één van de achterliggende gedachte's van één Europa,vrije handel van goederen.
DJ-Emotion    posted on 14-12-2005 09:15
Poster: Lead
Ik ben er eens geweest... Wel een grote zaak, maar de DJ afdeling zit ergens weg gestopt in een hoekje. Weinig zichtbaar, toen ik er was stond er zelfs geen CDJ-1000... De grootste in Europa dat betwijfel ik, maar groot zijn ze wel.

Geen CDJ? wat een bagger tent

Welke is volgens jou de grootste van Europa?
PatrickBeuken    posted on 14-12-2005 12:17
Poster: DJ-Emotion
Er schijnt zelfs een nederlander op de DJ afdeling te werken...

Klopt. Sinds kort hebben ze er een Nederlander: Jos Wentink. Hij heeft voornamelijk veel verstand van instrumenten en apparatuur voor bands. Maar als hij dus iets niet zou weten over bijvoorbeeld DJ apparatuur, dan vraagt hij het gewoon aan een Duitse collega en dan krijg jij de uitleg in het Nederlands. Dat is het voordeel van een Nederlander die vloeiend Duits spreekt :P Wat ik ook een voordeel vind aan een Nederlander bij zo'n bedrijf is dat je veel makkelijker kunt uitleggen hoe, waar en wanneer je de levering wilt hebben.
DJ_Inspiration    posted on 14-12-2005 17:42
Ik heb ook al goede ervaringen met kopen in Duitsland.
Ik kocht altijd bij Musicstore in Keulen.
Ook een zeer grote winkel met topkwaliteit van materiaal en goede garantie.
Daar kunnen ze je ook heel goed behelpen in het nederlands want er werken daar 2 mensen die vlot nederlands kunnen.
_ruud_    posted on 14-12-2005 17:56
waar ligt Musik Produktiv dan precies?
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

71 Users online: 7 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 8.487
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.047.220