hallo iedereen ik ben van plan om 2 nieuwe cd spelers te kopen
ik heb nu al een rmx 40 dsp met 2 andere cd spelers
maar ik wil 2 reloop rmp cd spelers maar welke de rmp 1 of rmp 2
de schratsh functie kan mij gestolen worden en voor de effecten kan ik een efx 500 aanschaffen.
en zit er een verschil tussen de rmp 1 en 2 qwa geluid en kwaliteit enzo
heee christiano, jou ken ik
Poster: MCO
Rmp 1 heeft ook gewoon scratch mode.. iig dat staat bij de specificaties voor de rmp 1
Dus enigste verschillen zijn zo'n beetje die effecten en het slot in systeem, even een vraagje daarover scheelt dat nou echt zoveel? qua laad tijd of andere dingen, heb daar namelijk niet echt verstand van
Sorry ben een rookie maar wtf betekend dit dan?.. aangezien ik bij die rmp 2 niks anders met het woord scratch zie staan.. dit staat er bij de rmp 1 en de rmp 2
never mind jij hebt een rmp 1 dus jij zou dan wel gelijk hebben.. maar wat betekent dat dan?
Poster: MCOSorry ben een rookie maar wtf betekend dit dan?.. aangezien ik bij die rmp 2 niks anders met het woord scratch zie staan.. dit staat er bij de rmp 1 en de rmp 2
High-end scratch simulator with return-to-cue function ?
never mind jij hebt een rmp 1 dus jij zou dan wel gelijk hebben.. maar wat betekent dat dan?
Poster: ArTy
quote:
Poster: MCO Sorry ben een rookie maar wtf betekend dit dan?.. aangezien ik bij die rmp 2 niks anders met het woord scratch zie staan.. dit staat er bij de rmp 1 en de rmp 2
High-end scratch simulator with return-to-cue function ?
Ik heb geen idee wat het te betekenen heeft.. Volgens mij is het gewoon een (grove) fout op die website/folder/boekje/ect.