lange laadtijd mcd200
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSixty    posted on 27-11-2007 17:42
hey,

ik heb een vraagje ,, 

een van mijn mcd 200's heeft een enorm lange laadtijd , soms laad hij de cd zelfs helemaal niet en dan moet ik hem weer opnieuw open en dicht doen.
ook klinkt er een geruis door de muziek, dit gaat ook weg als ik hem opnieuw erin en eruit doe.
als ik eenmaal bezig ben met draaien en dan een andere cd erin doe dan is het weg , het gebeurt dus alleen als ik hem aandoe.

het is bij gebrande cd's en gewone dus daar ligt het al niet aan.

maar dit is natuurlijk heel irritant , heeft iemand een idee wat het kan zijn ?

stof ?

dank bij voorbaat Happy, laughing

What do you think about lange laadtijd mcd200 ??

Vote :   

brecht    posted on 27-11-2007 17:49
Slijtage laze, ik heb ook al geïrriteerd geweest door mcd's 200 die traag laden, maar het was niet zo extreem. Idd eens de lade uit en terug in is de enigste oplossing.

TIP:
- Stap ermee naar de winkel voor onderhoud.
- Er bestaan cd's voor u laser schoon te maken.
- Als je cd's brand, brand dan rond de 12X
- Met je mcd 200' duurd het sowieso langer met MP3 cd's, logisch als je weet dat er tot 999 liedjes op kunnen.(in vergelijking met mijn cdx-2 (SYNQ) vliegt hij, cd's lezen rap!

MVG, mijn ervaring en als je nog niet alles weet, stap naar de winkel. Zij zullen je probleem verder helpen. Natuurlijk moet je weten dat de mcd 200 geen top product is zoals pioneer. Maar volgens mij is idderdaad de laser wat bestoft... . CD Cleaner de boodschap dus!!
brecht    posted on 27-11-2007 17:51
Slijtage laze, ik heb ook al geïrriteerd geweest door mcd's 200 die traag laden, maar het was niet zo extreem. Idd eens de lade uit en terug in is de enigste oplossing.

TIP:
- Met je mcd 200' duurd het sowieso langer met MP3 cd's, logisch als je weet dat er tot 999 liedjes op kunnen.(in vergelijking met mijn cdx-2 (SYNQ) vliegt hij, cd's lezen rap!

MVG, mijn ervaring en als je nog niet alles weet, stap naar de winkel. Zij zullen je probleem verder helpen. Natuurlijk moet je weten dat de mcd 200 geen top product is zoals pioneer. Maar volgens mij is idderdaad de laser wat bestoft... . CD Cleaner de boodschap dus!!
brecht    posted on 27-11-2007 17:51

TIP:

PJ    posted on 27-11-2007 18:00
het kan ook misschien liggen aan de stroomvoorziening van je cd speler. deze hebben ze bij mijn mcd200 moeten vervangen nadat die gelijkaardige symptomen had als de jouwe en nadat hij volledig gecrasht was 
OneSixty    posted on 27-11-2007 18:26
ik ga een dezer dagen naar de winkel , dan kan ik deze info zeer goed gebruiken , bedankt daarvoor Happy, laughing

iemand nog tips ervaring ?
User edit by OneSixty on 27-11-2007 @ 18:27:30 (100%)
_Ivan_    posted on 27-11-2007 19:05
Ik zou persoonlijk niet zelf aan de gang gaan met cd-cleaner spul enzo. Gewoon terug brengen naar de winkel en daar er na laten kijken. (misschien dat je garantie zelfs vervalt als je er zelf mee aan de gang gaat). De Jb's zijn dan geen pioneers, maar je mag toch verwachten dat ze een gewoon cd'tje kunnen afspelen!
Feel&.Celebrate.Life!
Bouncy    posted on 27-11-2007 19:11
Je koopt inderdaat cd spelers om cd's mee te kunnen afspelen. (LOGISCH)
Als je cd speler daar geen zin in heeft doet hij dus niet wat de bedoeling is.
En wat doen we met spullen die niet doen waar ze voor gemaakt zijn?? mee terug naar de winkel
Yorick    posted on 27-11-2007 20:59
Poster: brech

Ze zeggen alleen dt dit niet goed voor je cd speler is en dt het troep is...
brecht    posted on 27-11-2007 21:52
njah inderdaag het best naar de winkel... CD Cleaner is een oplossing maar dat zou ik maar doen als de verkoper dit als suggestie heeft, vraag het aub. Ik denk dat dit geen kwaad kan. Maar als dit te maken heeft zoals heirboven vermeld met voedingskabel.... Ga gewoon naar de Winkel
Cry
OneSixty    posted on 27-11-2007 22:13
Poster: brecht
Ga gewoon naar de Winkel
Cry

wss morge Happy, laughing

thnx iedereen :p
_Ivan_    posted on 27-11-2007 23:35
Poster: Bouncy
Je koopt inderdaat cd spelers om cd's mee te kunnen afspelen. (LOGISCH)
Als je cd speler daar geen zin in heeft doet hij dus niet wat de bedoeling is.
En wat doen we met spullen die niet doen waar ze voor gemaakt zijn?? mee terug naar de winkel

Sorry, maar zou je post ook nog van (nuttige) informatie kunnen voorzien? Ik erger me echt dood aan dit soort posts
Feel&.Celebrate.Life!
OneSixty    posted on 28-11-2007 19:32
ik ben daarstrax naar de winkel geweest , ik kan hem terug binnendoen zodat zij kunnen zien wat eraan scheelt. Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.784 days.
 Post CommentThat would be 192.8 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

75 Users online: 6 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 5.949
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.044.682