De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (7/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 30-11-2007 16:20
ja echt he, die gozer is niet helemaal 100 ofzo :P
Music made me who i am
sammwise    posted on 30-11-2007 17:38
Poster: DNR
Vanavond eindelijk een macbookje bestellen:D

13'' 1 gb geheugen (koop er zelf nog 2*2gb bij) 2,2 ghz 120 gb white. en dan een printer erbij (krijg later het aankoop bedrag terug) en een mooie tas.

werd een keer tijd:D

ik heb m ook maar dan met 2gb egt heerlijkCry te chille laptop
maar er komen als t goed is met kerst weer nieuwe macbooks dus miss kan je beter ff wachten
DNR    posted on 30-11-2007 18:05
met kerst komen er geen nieuwe macbooksWinking my eye

ze zijn 3 weken terug nog geupdate.

de eerst mogelijke keer is in januari op de mac expo.

maar als ze dan niet komen zou ik voor niets hebben gewacht.  en de geruchten gaan dat de nieuwe versie geen cd speler meer heeft. niet handig voor een dj.
sammwise    posted on 30-11-2007 18:39
raar..  ik hoor van alle kanten  (behalve hier danCry) dat er met kerst nieuwe macbooks komen..

maar wat raar dat er geen cd speler in zitCry ik snap niet waarom ze dat niet zouden doen.
Bastian    posted on 30-11-2007 18:42
PFFFF
Gister was ik rond half 4 thuis, 4 uur in bed.
Moet ik om half 8 op staan om weer naar school te gaan, gelukkig hoorde ik van mensen dat ik er niet uitzag alsof ik maar 3,5 had geslapen maar echt fit voelde ik me ook niet naja net nog ff een 4-urig tuccie gedaan en van 11 tot 12 in de q nation draaien:P
the-melody    posted on 30-11-2007 18:46
och, macbook geen cd speler? Hoe gaan ze dan software installeren, fake dus. 
Ferrox    posted on 30-11-2007 18:58
Poster: Bastian
PFFFF
Gister was ik rond half 4 thuis, 4 uur in bed.
Moet ik om half 8 op staan om weer naar school te gaan, gelukkig hoorde ik van mensen dat ik er niet uitzag alsof ik maar 3,5 had geslapen maar echt fit voelde ik me ook niet naja net nog ff een 4-urig tuccie gedaan en van 11 tot 12 in de q nation draaien:P

Welcome to the life that listens to the name of DJ
Yorick    posted on 30-11-2007 19:04
haha zijkert!

had een keer lag toen ook 4 uur op bed kwart over 6 er uit
kwart over 7 de trein
half 9 gymen tot uur of 10
en dan nog 6 uur les:p

dat zuigt:p en redbull is je grootste vriend dan!!
Renzis    posted on 30-11-2007 19:08
sjah ik kwam er vandaag mee aanzetten om de 27e vrij te krijgen, niet dus!
Ik moet nacht er voor van 11 tot half 5 MC´en op feest in utreg, dan moet ik nog trug kan ik ontbijten en door naar me werk
Ferrox    posted on 30-11-2007 19:55
Ook wel eens 8 uur keihard gewerkt na 4 uur slaap... En dan savonds gewoon weer door tot 6 uur smorgens...

Weet je hoe je je dan voelt? Geweldig echt waar... Maar had het ook helemaal gehad haha :D
DNR    posted on 30-11-2007 21:30
Poster: sammwise
raar.. ik hoor van alle kanten (behalve hier danCry) dat er met kerst nieuwe macbooks komen..

maar wat raar dat er geen cd speler in zitCry ik snap niet waarom ze dat niet zouden doen.

check macrumors.com

daar staat veel op altijdWinking my eye
Roos    posted on 30-11-2007 22:45
Zo ik ga vertrekken Cry. Heb zin in morgen!!!!
Renzis    posted on 01-12-2007 10:23
WOet, Renzis gaat vandaag het huis uit! dag pap dag mam, jullie zijn eindelijk van mn decibellen af:D

Heerlijk
bramv    posted on 01-12-2007 12:00
gefeliciteerdHappy, laughing
Sunrise8    posted on 01-12-2007 12:05
zoo gisteravond naar partysquad geweest en het was een groot feest. geweldig.
alleen die dj jerry kan gewoon niet draaien mensen. wat hij doet is dit. hij draait een nummer. en dan doet die een backspin van 2 seconden ofzo en dan start die het volgende nummer... slecht. randy santino daarentegen draaide uitstekend. alleen het laatste uurtje veel R&B en URBAN en dat soort shit, niet mijn muziek dus..
maar het was gezellig. alleen veels te druk :P
Music made me who i am
Twizz    posted on 01-12-2007 14:03
congrats renzis:D
OneSixty    posted on 01-12-2007 14:09
gistere heb ik zo ongeveer voor de eerste keer op een feest gedraaid waar ik dan ook echt zo goed als niemand ken Happy, laughing

het was op een voetbalclub , de opkomst viel helaas wat tegen maar het is toch een gezellige avond geworden.
het publiek was van 8 tot 16 jaar , eerst dus de kleintjes en later de groten.
voor de kleintjes was er een sinterklaas geregeld , die moest natuurlijk ook een befaamde speach doen over hoe braaf iedereen wel nie is geweest. daar was mijn mic voor nodig , maar omdat die kabel zo kort was moest mr sint net voor de speakers gaan zitten , dit zorgde helaas voor dat irritante piepgeluid Unhappy 
voor de rest waren er eigenlijk bijna alleen maar jongens (3 meisjes Cry  ) dus daarom heb ik ook lekker veel jump gedraaid wat echt lekker ging. kheb ook nog veel rnb gedraaid omdat dat voor zowel de jeugd als de oudere mensen aan te horen valt.

op het einde komt er nog een oudere gast naar me toe die vroeg of ik wat daft punk wou draaien Happy, laughing
dat had ik nu expres voor die jeugd niet gedaan maar als het dan toch gevraagd word :p

voor de rest had ik alle opgevraagde verzoekjes , dat geeft je toch een goed gevoel Happy, laughing

in het begin het ik iets van 3x kort achter elkaar de muziek prongelijk gestopt opdat ik met de foute speler bezig was :p  dat is daarna niet meer gebeurt , maar het is toch erg k*t , dan kijkt iedereen zo naar jou :p

mijn show bestond uit 2 statieven aan weers zijde met daarin:

-2x dynamo scan
-2x moonflower
-2x pinspot (die naar beneden schenen , dat gaf in mijn kamer een mooi effect , maar in een ruimte van 30x15m valt dat nogal tegen :p )
-1x mushroom
-1x strobo

ik ben meteen na schoon naar de lokatie gegaan , ik ben begonnen met draaien om 7uur en ben al om 11 uur moeten stoppen Cry

de reden daarvoor was dat de bar vond dat ze te weinig omzet draaiden Cry

maar ik heb dus betaald gekregen van 6-11uur en dat heeft nog wel wat opgeleverd hoor dus geen paniek :p

ik heb helaas geen goeie foto's Cry  het halve zaallicht moest ook aanblijven Unhappy dat gaf ook voor de lichten niet het beste effect, maar met die 100 watt lampjes van die dynamo's kon ik het goed redden hoor zo weinig licht komt er niet vanaf.

comments pleas (als er iets te commenten valt tenminste :p )
D-wan    posted on 01-12-2007 14:36
Poster: Renzis
WOet, Renzis gaat vandaag het huis uit! dag pap dag mam, jullie zijn eindelijk van mn decibellen af:D

Heerlijk

Have fun !
Nu hopen op dat de buren een beetje chill zijn Cry
Renzis    posted on 01-12-2007 17:12
Poster: D-wan

Have fun !
Nu hopen op dat de buren een beetje chill zijn Cry

Dat hoop ik ook, want voor de meeste buren ben ik niet zo chill:D

Ik heb me set nu aangesloten staan op nieuw meubel, zo heerlijk!!!
Lawrenz    posted on 01-12-2007 17:31
Poster: Renzis

Dat hoop ik ook, want voor de meeste buren ben ik niet zo chill:D

Ik heb me set nu aangesloten staan op nieuw meubel, zo heerlijk!!!

Laat binnenkort dan maar wat nieuwe foto's zien Winking my eye
Renzis    posted on 01-12-2007 17:38
Ik ga vandaag of morgen ff paar schietenWinking my eye
Code-Y    posted on 01-12-2007 17:46

[EDIT]
Ik werd door Sunrise8 op het prachtige "Quizz" topic gewezen dat ik niet kon zien omdat die in mijn profiel bij "My frontpage" uitgeschakeld stond, inmiddels staat die aan =) En geniet ik nog meer van het forum =P

DJ-Code Y

User edit by Code-Y on 01-12-2007 @ 18:28:48 (82%)
PatrickBeuken    posted on 01-12-2007 17:58
Poster: Code-Y
even tussendoor,,,,, ik vraag me af waar de uitslag van de quizz blijftConfused

Iemand enig idee of die nog voor kerst op t forum komt te staan XD

DJ-Code Y

Een beetje geduldig he. :P Lead en W.i.M. zijn ook maar vrijwilligers.... ben blij dat er überhaupt zo'n quiz is.
User edit by PatrickBeuken on 01-12-2007 @ 17:59:46 (2%)
bramv    posted on 01-12-2007 18:17
k heb mooi hout gehaald bij de fixet mooi op maat gezaagt. Ik ga er een flightcase van bouwen. Heb nu ook nog sloten besteld en ik koop nog van dat speciale stof. Als t klaar is zal k t resultaat posten
User edit by bramv on 01-12-2007 @ 18:18:01 (24%)
NielsR    posted on 01-12-2007 19:38
lol, het originele vond ik maar retarded maar dit is zalig.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

90 Users online: 45 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 57
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.575