Poster: DNR
Vanavond eindelijk een macbookje bestellen:D
13'' 1 gb geheugen (koop er zelf nog 2*2gb bij) 2,2 ghz 120 gb white. en dan een printer erbij (krijg later het aankoop bedrag terug) en een mooie tas.
werd een keer tijd:D
Poster: Bastian
PFFFF
Gister was ik rond half 4 thuis, 4 uur in bed.
Moet ik om half 8 op staan om weer naar school te gaan, gelukkig hoorde ik van mensen dat ik er niet uitzag alsof ik maar 3,5 had geslapen maar echt fit voelde ik me ook niet naja net nog ff een 4-urig tuccie gedaan en van 11 tot 12 in de q nation draaien:P
Poster: sammwise
raar.. ik hoor van alle kanten (behalve hier dan) dat er met kerst nieuwe macbooks komen..
maar wat raar dat er geen cd speler in zitik snap niet waarom ze dat niet zouden doen.
Poster: Renzis
WOet, Renzis gaat vandaag het huis uit! dag pap dag mam, jullie zijn eindelijk van mn decibellen af:D
Heerlijk
Poster: D-wan
Have fun !
Nu hopen op dat de buren een beetje chill zijn
Poster: Renzis
Dat hoop ik ook, want voor de meeste buren ben ik niet zo chill:D
Ik heb me set nu aangesloten staan op nieuw meubel, zo heerlijk!!!
[EDIT]
Ik werd door Sunrise8 op het prachtige "Quizz" topic gewezen dat ik niet kon zien omdat die in mijn profiel bij "My frontpage" uitgeschakeld stond, inmiddels staat die aan =) En geniet ik nog meer van het forum =P
DJ-Code Y
Poster: Code-Y
even tussendoor,,,,, ik vraag me af waar de uitslag van de quizz blijft
Iemand enig idee of die nog voor kerst op t forum komt te staan XD
DJ-Code Y
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.