zoals een aantal mensen weten wordt misschien de lesuren norm verhoogd. gaan er van jullie daadwerkelijk in staking of nemen jullie geen deel van deze acties? ik vind zelf beetje loltrappen tijdens lestijd altijd leuk dus op mij kan je rekenen
Poster: bramvk heb 34 uren per week. Dan zou ik 35x 34 = 1190 uur hebben per jaar
Poster: Tim1978
Ik sluit me aan bij D-wan: Als je eenmaal werkt, zou je willen dat je weer op school zit. Ik persoonlijk mag genieten van 24 vakantiedagen per jaar (ATV is in onze bedrijfstak al lang afgeschaft).
Poster: Xitrate
Waarom vergelijkt iedereen school met werken? A) Voor je werk krijg je betaald, voor naar school gaan niks. en B ) Werken is niet verplicht, naar school gaan wel.
En zeg niet dat als jullie in de positie van de scholieren zaten dat jullie dan niet mee zouden staken..
gehe, ja , altijd leuk die "reportages" van rutger
ik kijk er steeds met plezier naar :p
maar ze willen idd gewoon een dag vrij , ik zou het ook doen
maar dan wel niet alles kapot rammen wat los en vast zit ( naja , ligt eraan wat  
gwn lekker een dagje in het park met kl*tenweer & ME om je heen , lache toch ?
het is idd voor nix , maar ze vermaken zich tenminste
ik zou het wel weten..
Poster: Laidback3 kwart van die lui zijn allemaal Koters opzoek naar sensatie..check Rutgers Geenstijl Reportage > http://www.geenstijl.tv/2007/11/rutger_bij_het_sgolierenprotes.html <vooral die Breezah die met dr "groepje" wel even een ME' er in mekaar wil meppen..ik lach me kapoet "kind-soldaten"
Poster: Xitratewij in belgie hebben leerplicht, geen schoolplicht. Is dat in nederland niet zo dan? En als je wilt betaald worden om naar school te gaan moet je naar een militaire school gaan, hiervoor krijg je in belgie ook betaald.
Waarom vergelijkt iedereen school met werken? A) Voor je werk krijg je betaald, voor naar school gaan niks. en B ) Werken is niet verplicht, naar school gaan wel.
En zeg niet dat als jullie in de positie van de scholieren zaten dat jullie dan niet mee zouden staken..
Ja vieze slet. Als ik bij de ME zat, had k me knuppel ver in haar mond gestoke
Poster: bramvJa vieze slet. Als ik bij de ME zat, had k me knuppel ver in haar mond gestoke
Poster: Laidback
het hele gestaak is toch al afgelopen ?wat was de uitkomst eigenlijk ?het boeit me zo weinig dat ik er eigenlijk niet eens op let.. hehe3 kwart van die lui zijn allemaal Koters opzoek naar sensatie..check Rutgers Geenstijl Reportage > http://www.geenstijl.tv/2007/11/rutger_bij_het_sgolierenprotes.html <vooral die Breezah die met dr "groepje" wel even een ME' er in mekaar wil meppen..ik lach me kapoet "kind-soldaten"
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.