zoals een aantal mensen weten wordt misschien de lesuren norm verhoogd. gaan er van jullie daadwerkelijk in staking of nemen jullie geen deel van deze acties? ik vind zelf beetje loltrappen tijdens lestijd altijd leuk dus op mij kan je rekenen
Zeur toch niet zo. Mijn ma zou zeggen, de kindertjes in afrika hebben geen eens school.
Poster: Wout-r
....
Driekwart van de mensen die staakten wisten niet eens waarover het echt ging.
Poster: Hansje
Dat komt omdat die driekwart allemaal meelopers zijn.
En het andere probleem is dat er een derde van die scholieren puur staken om rotzooi en rellen te veroorzaken.
Ik vind het maar pure onzin....die snotneuzen moeten gewoon in de banken zitten in plaats van zinloos te gaan staken.
Poster: Wout-r
Klopt helemaal! Wij zeiden ook tegen elkaar: Stel dat het om 10 uur met bakken uit de hemel was gekomen, kijken of er dan nog steeds mensen waren gaan staken...
Poster: Hansje
Inderdaad dan was het volgens mij lekker rustig gebleven
Poster: ccc
Staken is sowieso zinloos en onzin. Voor school of werk.
Poster: Sunrise8
wij hebben 4 scholen opgetrommeld en chil naar dhet stadhuis gegaan :D. altijd leuk. en bij ons rjid popo niet in hummers hoor :P
Poster: JorritWat hebben we aan deze opmerking als je niet verteld waarom het sowieso zinloos en onzin is?
Poster: Laidback
dat is toch geen staken meer..
detering.. 12, 13, 14 jarige kiddos die alles wat los en vast zit vernielen..
ik zeg van school af trappen die handel,, preventief geen les meer geven.. laat ze het maar uitzoeken in de maatschappij..
1040 uren.. so what.. leren moet je toch,, je hele leven nog als je ergens wil staan in deze maatschappij.. en een lekker centje wil verdienen..
dus waarom staken / rellen.. ??
gaat nergens over dit..
quote: |
Poster: Illusion Nou jah ik vindt het een domme zet, dat toch niet werkt... ze moeten het zelf maar weten.. Het werkte wel, er is nu vermindering Maar eigenlijk vindt ik dat je je zelf erg voor gek zet als je daar gaat staan.. dat vind jij Het is gewoon DOM. En wat dat betreft is het maar beter dat er wat meer les komt, zodat de VMBO ertjes eens een beetje qua niveau omhoog gaan. KINDEREN!! dit slaat helemaal nergens op, ik was er ook bij en zag ook kameraden van mij erbij van atheneum, plus dat iedereen die vmbo doet is dom en lui?? volgens mij heb jij een deel gemist, je moet meer om je heen kijken |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.