Poster: DJEduardoOok ik denk aan de HDJ-1000.
Echer lees ik ook overal verhalen over doormidden breken na een aantal maanden.
Da's niet zo best voor een koptelefoon van 200 euri's natuurlijk.
Ja, dat hoorde ik eerst ook over de proDJuser, gebruik hem nu al meer dan een jaar met volle tevredenheid.
Ben soms zo benieuwd naar wat sommige DJ's met koptelefoons doen, het lijkt wel een hype om er zo onvoorzichtig mogelijk mee om te gaan.
Poster: JorritPoster: DJEduardoJa, dat hoorde ik eerst ook over de proDJuser, gebruik hem nu al meer dan een jaar met volle tevredenheid.Ben soms zo benieuwd naar wat sommige DJ's met koptelefoons doen, het lijkt wel een hype om er zo onvoorzichtig mogelijk mee om te gaan.Ook ik denk aan de HDJ-1000.
Echer lees ik ook overal verhalen over doormidden breken na een aantal maanden.
Da's niet zo best voor een koptelefoon van 200 euri's natuurlijk.
Ja, dat hoorde ik eerst ook over de proDJuser, gebruik hem nu al meer dan een jaar met volle tevredenheid.
Ben soms zo benieuwd naar wat sommige DJ's met koptelefoons doen, het lijkt wel een hype om er zo onvoorzichtig mogelijk mee om te gaan.
ik denk dat het ook met pech temaken heeft... Ik ben altijd zuinig op mn spullen en hij is ook nog nooit kapot gegaan... Bij een vriend van mij issie al 4x stuk geweest en die doet er echt geen rare dingen mee... maar ik zou geen ander willen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.