Miditech Midistart-2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 13-11-2007 18:19
Beste dj resourcers.

Ik heb de search knop gebruikt maar de midistart 2 vind ik nergens. Nu ben ik van plan om zo een midi ketboard te kopen. Ik wil graag een stapje in het producen zetten dus dat lijkt me een leuk beginnerstoestel. Ik heb al een paar filmpjes op internet gezien maar is het nu eigenlijk een goed ding?
Kan je er (als beginner die er bijna niets van kent) een lied mee maken?

Kan je er fruity loops mee aansturen?

Ik had graag gewoon wat meer info over het product.

Grtz, VC

What do you think about Miditech Midistart-2 ??

Vote :   

Twizz    posted on 13-11-2007 19:22
ik denk dat het een leuk dingejte is, en natuurlijk kan je er FL Studio er mee aansturen(dit is namelijk altijd de bedoeling van FruityLoops geweest, daarmee is het begonnen).
maar van de andere kant is het ook gewoon erg fijn om knoppen/faders/draaiknoppen te hebben die je in kunt stellen. daarom zeg ik; kijk nog even verder.Winking my eye
JasperVC    posted on 13-11-2007 20:04
Poster: Twizz
ik denk dat het een leuk dingejte is, en natuurlijk kan je er FL Studio er mee aansturen(dit is namelijk altijd de bedoeling van FruityLoops geweest, daarmee is het begonnen).
maar van de andere kant is het ook gewoon erg fijn om knoppen/faders/draaiknoppen te hebben die je in kunt stellen. daarom zeg ik; kijk nog even verder.Winking my eye

Kun je een voorbeeld geven van zo'n keyboard?
Twizz    posted on 13-11-2007 20:07
uuhmmm,,,   kijk eens naar de producten van m-audio. misschien iets duurder, maar erg interessant!

This is an old Topic

No new postings for 6.177 days.
 Post CommentThat would be 205.9 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

79 Users online: 15 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 13.310
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.973.540