Persoonlijk denk ik dat de DJM700 op dit moment nog iets te hoog ligt. maar binnenkort zal de DJM600 wel uit de verkoop gehaalt worden en zal de DJM700 diê plaats innemen en zal dan ook qua prijs zakken. Maar als je op dit moment tussen de 2 kiest, neem dan de 800 voor dat beetje meer^^.
@ the-melody
Ik denk ook dat de 800 hem gaat worden maar ik wil toch alles vergeleken hebben dus voor het geval dat ik iets over het hoofd zie
Thnx iig
ja pioneer vergelijkt vanuit de Adviesverkoop prijs maar als we even realistisch zijn de 800 staat beter geeft een professionelere klank dat je het topmodel hebt en voor 100 eurie verschil heb je het gene waar ik de DJM800 voor gekocht heb ipv de Xone92 namelijk de CFX(= Color FX) de Soundcolor
Poster: JSCoolen
Tot slot. Is dit de beste combinatie (lees de meest gevraagde set) op dit moment?
Poster: JSCoolen
dank jullie wel, dan denk ik dat ik deze spullen maar ga bestellen, de prijs valt op zich wel mee als de spelers minstens zo goed zijn als de cmx 3000 dan is het geld makkelijk terug te verdienen
Poster: DonBasco
off-topic:
Je kan voor de CDJ1000mk3 ook veel meer vragen (in de verhuur) dan voor een CMX3000 natuurlijk.
Meeste verhuurbedrijven rekenen € 50 per speler.
@ Don Basco
Bij new-line is het verschil maar 100 E maar het zou kunnen dat het ergens anders 200 E is maar voor thuis dj's is het inderdaad een groot bedrag, dus dat motiveerd dan toch juist alleen maar om dan even door te sparen en voor het beste te gaan, als je toch zo veel geld gaat uitgeven...
Poster: DonBasco
Oh ja, op je eigen website staat ie voor € 45
(onduidelijk is of het een MK3 is en of de prijzen incl BTW zijn.....)
Poster: Vibemaster-D
ik kan ze voor 35 euro INC btw huren en DVJ set met
2x DVJ1000 + EdirolV4 + 3 schermpjes + DJM1000 + EFX1000 voor 185 euro huren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.