Als je iets nieuws koopt, weet je wat JIJ ermee doet.Moest het gaan om 'n MK3 moet je gewoon eens bij de verkoper langgaans en eens kijken, maar als het gaat over MK2, dan adviseeer ik de CDJ 800 !
Als je wat 2de hands koopt, kan men zeggen, wat men er zou mee gedaan hebben.
(Nog maar 1 x gebruikt, nog maar 'n maand geleden gekocht, perfecte staat, ...)
Ook heb je aan 'n MK-2 (800) niet zovéél meer dan aan 'n MK-2 (1000).
Poster: Winston
... Maar als de extra's van de CDJ-1000MK2 heel belangrijk voor je zijn, dan moet je hiervoor kiezen. Weet je wel waarom je die extra's zou willen? Heb je ze echt nodig?
Maar die Hot Cue op de CDJ-1000 MKII, lijkt mij ook weer erg handig, dus ik weet het nu ff niet meer.
Ik bedoelde met on the road niet dat je de cdj-1000 meeneemt, maar dat je de cdj-1000's gebruikt van clubs. Dan hoef je alleen je eigen memory cards mee te nemen voor de cue points.
Voor gewoon beatmixing vindt ik het extra bedrag voor een extern geheugen niet de moeite waard. Zul je meer doen dan alleen beatmixing?
Internal Memory
The CDJ-800 does not have an MMC like the CDJ-1000(mk2/mk3) but it does have a memory to store up to 10 cue or Loop Points per disk, up to a total of 800 discs (=8.000 points). If the 801th disk is inserted the data of the least used disc will be overwritten, regardless of the time it's in the memory.
Dan weet je dus nog niet goed hoe makkelijk het is om een start puntje te maken? Ik snap niet dat je het zo lang heb volgehouden zonder "echte" cd players.
Als ik je openingspost goed heb gelezen staat er dat je een (1) cd player wil kopen. Waarom niet meteen 2 als dat zo is? Als geld een probleem is zou ik toch eerst 2 x reloops doen. Ik zelf heb Stantons die qua functies vergelijkbaar zijn. Over een paar jaar heb je dan weer zoveel gespaard dat je een set uit de pro series van Pioneer (of wat dan toonaangevend is) kan aanschaffen.